Skip to main content

Bij deze even een topic dat KPN hier rekening mee wil houden? Dus straks alle zenderlogo's, namen EPG foto's, etc  hierop aanpassen. In het verleden duurde het soms weken voordat KPN soortgelijke wijzingen rechttrok.

https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/fox-sports-vanaf-januari-verder-als-espn~a61d8e18/

Hi @ITVkijker, goed dat je hiervoor even een topic aanmaakt! Bij sommige zenders wil dit soms nog wel even duren, dan staat het logo niet goed. Het blijft overigens de verantwoordelijkheid van de zender om dit aan ons door te geven. Ik heb even navraag gedaan en het is mij verzekerd dat dit bij een grote zender als Fox Sports wel goed gaat. De wijziging zal per direct ingaan op 1 januari.


Nog doodleuk FOX Sports logo's in de EPG.


Dit zijn wat handmatige werkzaamheden, dus die worden komende werkweek pas uitgevoerd.


Dit zijn wat handmatige werkzaamheden, dus die worden komende werkweek pas uitgevoerd.

Of een software update. Op het oude platform werd dat pas met een update rechtgetrokken. 


Ik heb even navraag gedaan en het is mij verzekerd dat dit bij een grote zender als Fox Sports wel goed gaat. De wijziging zal per direct ingaan op 1 januari.

Oké, ook dat is niet gelukt.

 


Lekker belangrijk, gaat er toch om dat de sport word uitgezonden, wie trouwens die nieuwe naam heeft verzonnen.🤡


Lekker belangrijk, gaat er toch om dat de sport word uitgezonden, wie trouwens die nieuwe naam heeft verzonnen.🤡

ESPN bestaat in de USA al sinds 7 september 1979. 

ESPN is een Amerikaans kabeltelevisienetwerk gericht op het uitzenden van sportgerelateerde programma's 24 uur per dag. Het netwerk is vandaag de dag voor 80% in handen van The Walt Disney Company en de resterende 20% van Hearst Corporation. Wikipedia

Opgericht: 7 september 1979, Bristol, Connecticut, Verenigde Staten


Erg slordig dat de Fox Sports logo's nog niet zijn veranderd inderdaad. Toevallig vergeten in te stellen 2 weken terug KPN ;)


App en website hebben nu het ESPN logo. Hoe zit het met de TV-ontvanger? Op dit moment kan ik dit zelf even niet testen. 

 

Iemand die even wil kijken? :)


App en website hebben nu het ESPN logo.

De uitzending mag dan rechtsboven het ESPN logo hebben, de iTV app heeft in de gids nog gewoon het FOX Sports logo.

 

Hoe zit het met de TV-ontvanger?

Daar is het logo van FOX Sports het ESPN logo maar de naam van de zender is nog gewoon FOX Sports.


App en website hebben nu het ESPN logo.

De uitzending mag dan rechtsboven het ESPN logo hebben, de iTV app heeft in de gids nog gewoon het FOX Sports logo.

 

Hoe zit het met de TV-ontvanger?

Daar is het logo van FOX Sports het ESPN logo maar de naam van de zender is nog gewoon FOX Sports.

 

Bij de website hetzelfde. Als je je muis op de zender zet. 

 

 


Denk dat alles nu wel gefixed is.