Skip to main content

Verschillende dingen gaan niet goed met de kpn tv app. Ik heb dit proberen te melden via de feedback knop in de app, maar ook dat werkt niet en het scherm blijft maar laden, dus hierbij nogmaals. De issues die ik momenteel ervaar/wat ik mis:

1. Als ik iets opneem en ik begin iets later met kijken vanaf het begin (daar moet ik overigens zelf naartoe spoelen) en ik stop dan bijv. ergens halverwege om een half uur later verder te kijken, lukt dit niet meer en start het continu aan het begin (maar volgens de status balk waarmee je spoelt in de app zegtie dat het achteraan is). Ik kan dan niet meer spoelen en terug naar de plek waar ik gebleven was. Overigens sowieso vreemd dat ik niet automatisch op de plek verder ga waar ik gebleven was. Dit issue doet zich voor zolang er een rood opname icoon bij de uitzending staat en als ik al een eerste keer heb gekeken. Dat opname teken blijft ook veel te lang staan btw. Dit issue is voor mij een reden om over te stappen naar Ziggo bij einde contract, want hierdoor kan ik programma’s niet kijken op het moment dat ik wil en dat doe ik met tv voor 90%.
 

2. Ik mis een thumbnail bij het spoelen, zodat je kunt zien waar je bent ipv een gok moeten wagen waar je naartoe spoelt (zowel op tv als met app).

3. Mogelijkheid om per 10 sec. Vooruit en achteruit te spoelen mis ik. 30 is teveel als je net iets hebt gemist. 

Hi @Pumpkin777 en welkom op het forum! Super dat je feedback door wilt geven.

Vreemd dat de feedbackknop dan niet werkt. 😕 Wat als je het op een ander apparaat probeert waar de app op staat? Lukt het dan wel om feedback in te dienen? Dan komt het namelijk direct bij de iTV mensen uit.
In de tussentijd ga ik ook je punten bij langs: 

  1. Gebeurt dit ook op alle apparaten? Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat de app kort de internetverbinding verliest in dat half uur en dit voor problemen zorgt met verder kijken. 
  2. Als ik spoel in de iTV app dan zie ik links in beeld te tijd waar ik naartoe aan het spoelen ben en rechts de daadwerkelijke tijd. Zie jij dit niet in beeld staan? 
  3. Die feedback zal ik doorgeven!

  1. Dit gebeurt alleen in de app, maar daar kijk ik juist bijna altijd op terug. 
  2. Ik zie de tijd wel staan, maar het is nog handiger als je een kleine thumbnail ziet zodat je ziet waar je bent met spoelen, anders is het steeds een gok waar je bent.
  3.  

 


Maar gebeurt het ook op een ander apparaat waar de app op staat? Of alleen op één apparaat?