Skip to main content

Ik ben Jan en ik begrijp niet dat de TV Gids in KPN TV + horizontaal is uitgevoerd, de bediening is niet te vergelijken met de Verticale stand. Ook de pagina waarin de opnames worden verzamelt is onduidelijk en moet worden uitgevoerd zoals in de oude versie; gewoon Tekst zonder afbeeldingen. Het gebruiksgemak is gedaald tot het nul punt.  OPLOSSING;   Voer de gids uit zoals op de android App voor de smartphone, en draai de gereserveerde opname pagina terug naar de versie zoals we gewoon waren. Ik verwacht dat dit snel gaat gebeuren want het is werkelijk een drama. De mensen die dit opnieuw hebben ontwikkeld zijn geen programmeurs maar AMATEURS.  Als jullie niet begrijpen wat ik bedoel kom dan langs bij mij thuis en neem een oude werkende TV ontvanger mee dan laat ik zien wat ik bedoel. Mensen als ik die zo goed als alle mogelijkheden gebruiken (dus niet de gewone TV kijker) zal het met mij eens zijn want KPN had de meest uitgebreide interactieve en goed werkende mogelijkheid om TV te beleven zoals geen andere provider heeft vertoont, jammer dat dit nieuwe systeem kan nog niet in de schaduw kan staan van het oude. Als dit niet wordt aangepast zal dit zeker en vast klanten gaan kosten. Het oude systeem was weliswaar verouderd maar zat perfect in elkaar. Zonde dat het zo is gelopen. Met vriendelijke groet,

Jan Swaans.

Hoi @Jan Swaans,

De verticale gids is iets wat op de lijst staat om aan te werken. Alleen wanneer dit gaat komen? Daar heb ik nog geen weet van. 

Bij onze Product updates kun je zien welke wijzigingen er per update zijn. 


Wat jammer dat je niet kunt wennen aan de nieuwe layout.

En wat de opnamelijst betreft: er is al aangegeven dat dat blijft zoals het nu is. Daar trek ik maar gelijk de pleister van af.

MAAR waarom ben je überhaupt naar het nieuwe tv systeem gegaan als het oude gewoon beviel???

Ik vind het behoorlijk overzichtelijk. Door de plaatjes kan je vrij snel je opnames terugvinden. De indeling is gewoon van nieuw naar oud alleen net even wat anders: in regels van 4 in plaats van direct onder elkaar.

Nieuw:

1 2 3 4
5 6 7 8

Oud

1
2
3
4
5
6
7
8

In beide situaties zie je de laatste 8. Of de volgende 8.

In de tv gids mis ik ook de switch mogelijkheid naar verticaal. Ik kijk horizontaal de avond programmering van 7 zenders tegelijk tussen 20:00 en 23:30. En dan de volgende. Dus dat gaat zo ook best snel.

Alleen bij BBC First mis ik écht verticaal. Want dat blader ik vaak enkele dagen door om vooruit te programmeren. Maar voor dat verticale overzicht gebruik ik nu de app in mijn telefoon. Ook wel handig.Â