Skip to main content

Het is een hele heisa om ondertitels te gebruiken: Teletekst 888. Wil je pauzeren dan moet je eerst de ondertitel uitschakelen (vroeger met Home, thans twee keer Teletekst) en na het pauzeren moet je weer Teletekst 888 doen.

Het moet voor de softwareontwikkelaars een makkie zijn om dat te veranderen. Een enkele knop (de rode) om de ondertitels in en uit te schakelen. En natuurlijk moeten de normale functies (pauzeren, zenderwissel) dan beschikbaar blijven.

Helaas is mijn ervaring met ideeënbussen dat je een reactie krijgt (“goed idee, gaan we aankaarten!”) en dan hoor je er nooit meer iets van.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Feikie, begrijpelijk dat het omslachtig is zo teletekst te gebruiken. Of het aangepast kan worden durf ik niet te garanderen. Ik heb het in ieder geval intern als verbetervoorstel doorgezet. Gezien je eerdere ervaringen met ideeën bussen, wil ik niet te hoge verwachtingen scheppen. Mochten de ontwikkelaars er iets in zien, dan zal het vermoedelijk niet op korte termijn doorgevoerd worden. Bedankt voor het meedenken en het signaal!


Wij hebben nu enkele dagen KPN. We zijn overgestapt van Ziggo. Daar is het ondertitelen prima geregeld. Dit nadeel bij KPN wist ik niet, anders had ik nog wel wat langer nagedacht om over te schakelen naar KPN. Bovenstaande klacht over het slechte ondertitelen en de onmogelijkheid om dan te pauzeren is helaas een jaar na bovenstaande reactie nog steeds niet opgelost. Alsjeblieft KPN, er zijn héél veel mensen die ondertiteling nodig hebben. Los dit snel op!


.... Mochten de ontwikkelaars er iets in zien .....

Maken de ontwikkelaars de dienst uit, in plaats van betalende klanten?