Skip to main content

ik wil ook feedback geven maar dat werkt niet (formuilier niet gevonden en daar wordt mijn adblocker de schuld van gegegeven (waarom zou KPN advertentiers willen toestaan op een feedback formulier?????) maar goed als ik hem uitzet vernaderd er niks en wordt nog steeds het formulier niet gecvonden.

ik wil controleren of er een storing bekend is op mijn postcode, ook dat werkt niet

ik wil het nieuws bekijken op mijn laptop, ook dat werkt niet

ik wil als ik de TV start op een zender (NL1 of de laatste die ik keek) terecht komen maar kom iedere keer in een homepage (waar ik helemaal niks aan heb) waar ik de 1x keer als ik mijn remote gebruik er helemaal niks gebeurd en pas bij de 2e toetsaanslag op de remote er een reactie komt, maar dat werkt dus niet lekker.

Ik wil als ik een 1 in toets op mijn remote dat hij naar zender 1 gaat maar afhankelijk in welk scherm je bent gaat hij naar de 1e positie in de gids of de 1e positie zender in miniatuurformaat in de homepage, dat werk dus niet lekker

ik als ik wat later start het eerste deel van de uitzending bekijken maar zodra het tijdstip is bereikt in die uitzending dat ik startte met terugkijken stopt de uitzending en schakelt deze over naar de live uitzending (en slaat dus een heel gat over) en dan moet ik weer naar terugkijken maar ik mag niet bladeren naar het punt waar de uitzending werd gestopt en moet het hele verhaal nog een keer bekijken…. waardeloos en dat werkt dus niet lekker

ik wil waar voor mijn geld bij KPN ook dat lukt ze (tot nu toe) niet. (een paar maanden lid en wil nu al graag weer terug naar ZIGGO)

 

TIP: HUUR UX (user experience) DESIGNERS IN OM DIT SOORT ZAKEN GOED TE REGELEN

14/7 13:17

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt aorigineel topic]

Hoi @andriessssssssssssssssssssssss, welkom op het forum. Je noemt verschillende dingen zo te zien, een formulier, de storingspagina op onze site en dat tv anders werkt dan je verwacht.

Het is me niet duidelijk welk formulier je precies bedoelt. Welk formulier is dat en wat gebeurt er precies als je die probeert te openen?

Onze storingspagina is kpn.com/storing. Die werkt niet zeg je, maar wat werkt er niet?

Sinds de enkele weken is het mogelijk om direct met live tv te beginnen bij TV+: TV+ Box: Update naar KPN TV+ app 1.109.8. Is dat de versie die op jouw TV+ Box staat geïnstalleerd of heb je al een nieuwere versie? Als je nog een oudere versie hebt kan je via de instellingen updaten. Kan je de andere tv dingen ook proberen als je de update gecontroleerd hebt? 

Wij zien niet wat jij ziet, wij zien enkel wat jij vertelt. Om met je mee te denken hebben we meer informatie nodig zoals je merkt. Als het makkelijker is om telefonisch toe te lichten kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Nee er wordt bedoeld dat als je op je account icoon klikt op tv.kpn rol er een menu uit met de keuze feedback. maar dat formulier popt niet op met als reden een popupblokker maar die heb ik helemaal niet