Skip to main content

Ik probeerde Film 1 volgens de instructie er op te zetten (via Menu, Service, ok, etc). Echter als ik Film 1 kies en mijn 4-cijferige pincode wil ingeven dan staat eronder dat ik €14,95 abonnement moet betalen. Is het nu gratis voor een maand of niet ?

Hallo @roelborkes 

Aanmelden is niet nodig. KPN heeft de kanalen opengezet voor iedereen.

Je kijkt de 4 zenders van Film1 op kanaal 245 t/m 248. De kinderzenders Nick ToonsJr. en Music zitten op kanaal 52 t/m 54. De zender Comedy Central Extra zit op kanaal 71 en 192 TV op kanaal 113.


Hallo @roelborkes 

Aanmelden is niet nodig. KPN heeft de kanalen opengezet voor iedereen.

Je kijkt de 4 zenders van Film1 op kanaal 245 t/m 248. De kinderzenders Nick ToonsJr. en Music zitten op kanaal 52 t/m 54. De zender Comedy Central Extra zit op kanaal 71 en 192 TV op kanaal 113.

Hoi Roel, wat @RBxx zegt klopt als een bus! Veel plezier met kijken. Als er nog vragen zijn dan ben je welkom.


En hoe zoek je op welke films hoe laat beginnen op zender 245 - 248 ?


In de gids kun je zien hoe laat de films beginnen, toch? Of begrijp ik je vraag verkeerd?


Welke gids ? Beginnen de films op een vaste tijd of kun je zelf een film kiezen en die starten ?


Welke gids ? Beginnen de films op een vaste tijd of kun je zelf een film kiezen en die starten ?

Het knopje gids op je KPN afstandsbediening 😉 Als je die indrukt terwijl je op de zender staan kan je zien wat er wanneer begint.


Inderdaad. Het is net zoals bijvoorbeeld eenRTL 4, maar dan constant films. 


Hoi allemaal,

Welke gids ? Beginnen de films op een vaste tijd of kun je zelf een film kiezen en die starten ?

Nou deze bijvoorbeeld.
Hier even klikken
Film 1 gids
En dan gaat er een Wereld van vermaak voor je open.:sunglasses:


Toch factuur ontvangen voor Film1! Zie ook mijn vraag op het forum.


Toch factuur ontvangen voor Film1! Zie ook mijn vraag op het forum.

Als je zelf al een abonnement hebt op Film1, blijf je deze gewoon betalen. De gratis maand was alleen een cadeautje aan de mensen die geen abbo op Film1 hebben.