Skip to main content

Ik heb van de mogelijkheid gebruik gemaakt om een  korte periode (tijdens de Corona) een Film 1 pakket te nemen. GRATIS was dit en zou lopen tot, ik denk tot  13/5,  en daarna automatisch stoppen, maar ik zie nu op mijn factuur  van 14-5 tot 13-6 de volgende bedragen staan: 14,99 en 12,99.

Dat vind ik vreemd. graag uitleg over bovenstaande zaak.

Met vriendelijke groet,

AXYZ 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @AXYZ,

Het pakket is nooit gratis aangeboden. Maar de zenders werden los voor iedereen beschikbaar tot half april. Klanten die al Film1 hadden werden voor de periode van beschikbaarheid vanaf ongeveer half maart tot half april gecompenseerd. Het pakket zelf stopt overigens nooit vanzelf, de klant dient dit ook zelf op tijd stopt te zetten. Vanaf wanneer exact tot wanneer heb je het laten lopen? 


Als je het pakket niet had, dan kreeg je het vanzelf gratis van 15 maart tot en met 13 april (13-4 dus). Je had dan NIETS hoeven doen. Het werd vanzelf aangezet en uitgezet.

Gezien de opmerking “ Ik heb van de mogelijkheid gebruik gemaakt “ heb je dus ZELF het pakket geabonneerd (aangezet) en dat stopt niet vanzelf. Ook abonnee's hoefden tot en met 13 april niets te betalen. Vandaar dat het v.a. 14 april weer gefactureerd is.

Je wilt er weer mee stoppen? Beëindig dan het pakket (via MijnKPN of decoder). Het stopt dan direct. Als je het bv vandaag stopt zal op je volgende factuur het niet gebruikte deel v.d. maand gedebiteerd worden.