Skip to main content

Ik heb bij KPN alles in 1 en vier mobiele abonnementen. De mobiele abonnementen zijn zogenaamde HUSLE abonnementen.  Nu lees ik op mijn KPN dat Film 1 voor €9,99 kan worden afgenomen bij een HUSLE abonnement. Als ik Film 1 wil afsluiten via mijn KPN krijg ik nog steeds de prijs van € 14,99. Ik voldoe (toch) aan de eisen. 

Hoi @Brainwave63 ,

Je hebt die mogelijkheid bij een KPN Hussel Thuis abonnement. Je zult dan jouw Alles in 1 moeten laten aanpassen naar KPN Hussel. Let dan wel goed op of dat niet duurder uitpakt voor jou. Je kunt dat zelf via Mijn KPN uitproberen. 

Als je geen andere entertainment gebruikt (zie schema hieronder) , dan kun je zelfs nog 5 euro extra korting krijgen. 

 

 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 

(klik op afbeelding om te vergroten)

Bij KPN kost Film 1 € 14,99. Bij Hussel krijg je één keer Entertainmentkorting. Dus als je twee of meer van bovenvermelde Entertainment-pakketten neemt/hebt krijg je toch maar 1 X die korting van € 5 .

Voor Film 1 zal altijd € 14,99 gerekend worden. De entertainmentkorting staat bij het Hussel abonnement dan apart op de factuur en in je gegevens.


Bij KPN kost Film 1 € 14,99. Bij Hussel krijg je één keer Entertainmentkorting. Dus als je twee of meer van bovenvermelde pakketten neemt/hebt krijg je toch maar 1 X die korting van € 5 .

Voor Film 1 zal altijd € 14,99 gerekend worden. De entertainmentkorting staat bij het Hussel abonnement dan apart op de factuur en in je gegevens.

Lijkt me niet. Op het plaatje wat @Noordzee geplaatst heeft staat toch echt € 9,99. En daar is die 5 euro nog niet vanaf.


Ik voldoe (toch) aan de eisen. 

Nee, dat doet u niet. Film1 is een optie op een Hussel thuis abonnement. En dat heeft u niet. U heeft Hussel mobiele abonnementen. Voor thuis heeft u nog een oudere abonnementsvorm. Geen Hussel. Dat maakt verder niet uit, Film1 is dan ook wel mogelijk. Maar wel met een ander prijskaartje.


@Nick83

Hier staat toch echt € 14,99….. :thinking:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/film1.htm

Maar op mijn eigen site staat ook 9,99 bij Hussel idd

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-kpn-2/


@Nick83

Hier staat toch echt € 14,99….. :thinking:

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/film1.htm

🤔


@PeterG

Net als wat @Nick83 schrijft: de vraag van @Brainwave63 gaat over de prijs bij een KPN Hussel abonnement. 

Wil hij geen Fox Sport, Pluspakket, Netflix en Spotify? Dan wordt het netto (na aftrek van 5 euro korting) zelfs 4,99. Maar die 5 euro korting wordt bij KPN Hussel maar op maximaal één entertainmentpakket verstrekt. 


Ik heb bij KPN alles in 1

 

@Nick83 is weer superscherp vandaag! Je hebt voor je Thuis abonnement geen Hussel abonnement, maar Alles in 1 zoals je zelf al vermeld.


Ok dank allemaal voor de uitleg het is duidelijk.  Verwarring voor mij ontstond bij het woord Hussel. Er zijn meerdere Hussel vormen. Ik heb namelijk ook Hussel onbeperkt bellen data en sms voor mijn mobiel. Ook dat is Hussel wat bij mij de indruk wekte  dat deze Hussel ook van toepassing zou zijn  voor de korting op Film 1.