Skip to main content

Hoi, ik heb helaas nu al 2 films besteld die in het engels zijn. Is het ergens mogelijk om van tevoren te kunnen zien welke taal er in de film wordt gesproken? Ik zie het werkelijk nergens staan qua informatie. Groetjes Marloes 

Hoi en welkom @Marloes22222!

Ik kan me voorstellen dat je vóórdat je een film huurt zeker wilt weten of je de juiste taal te pakken hebt. De taal wordt nu weergegeven met een vlaggetje. @PeterG heeft het hier mooi uitgelegd met voorbeelden. Kom je er daarmee uit?


Hey Alexandra, absoluut! Alleen staat dit tekentje niet bij o.a. Ratatouille & Tom & Jerry. Ook niet als de film wel in het Nederlands is.. 


Hoi, @Marloes22222 

Ahum…..

 


Het zal via de smart tv boven indd zichtbaar zijn, beneden helaas niet. Morgen kan ik een foto maken en dan upload ik hem gelijk. 


Hoi, @Marloes22222 . Dat is zelfs op een tv van 15 jaar oud met alleen scart nog te zien. Heeft niks met smart van de tv te maken. Is via de losse tv ontvanger: Poster weergave 😉.


Misschien heeft @Marloes22222 ook nog een Motorola vip 1853 net als in dat andere topic?


Er is hier naar verwezen, dus neem toch aan dat ze dat gelezen heeft, @RBxx . Is dat het geval, Marloes?


Je zou het verwachten @PeterG , maar ik weet het liever zeker…. 😊


Dank voor alle reacties! Ben er inmiddels uit. Fijn weekend allen 😁