Skip to main content

Als een film oid loopt en ik neem die op, dan wordt er vanaf dat moment opgenomen en niet vanaf het begin van de film.

Bij ziggo was het zo dat als je middenin een film zit en die toch wilt opnemen, dan wordt de hele film opgenomen en kun je ook meteen de hele film vanaf de start gaan bekijken als opgenomen film. Dit heeft als groot voordeel dat je al die vervelende reclameblokken dan kunt doorspoelen.

Dat compleet opnemen van een film die al begonnen is, heb ik bij KPN nog niet gevonden, maar kan ook aan mij liggen dat ik niet weet hoe dat voor elkaar te krijgen.

Een tip hoe dit op te lossen is welkom.

Trouwens irritant dat bijna alle tekst in dit invulblok rood kleurt alsof het barst van de fouten …..

Welke ontvanger heeft u? Wat u beschrijft kan volgens mij met de tv+ ontvanger wel.


Hoi @GAM710klant, Zoals Nick aangeeft kan het bij TV+. Bij de oudere abonnementen kan dat niet. 

Dus mocht je de DIW7022 ontvanger hebben, dan kan het. Anders kan je wellicht over naar KPN TV+ als je buiten contract zit. 


Wat op achterkant van TV-ontvanger staat is ARRIS VIP5202 KPN F1371J46500.

Van een DIW7022 is geen sprake dus.

Ik heb een Hussel Internet 1 Gbit/s contract d.d. 22-10-2022 met daarin Interactieve TV met 1 tv-ontvanger, Viaplay en Opnemen Pakket.

Dit is alle informatie die ik heb.


Dan is het helaas niet mogelijk. 😞 Dan kan ik alleen zeggen. Kijk van te voren goed welke films er op komen en neem ze op tijd op. 


Dit betekent dus dat ik bij de installatie door een KPN-monteur(!) geen KPN-TV-ontvanger heb gekregen maar een Chinees surrogaat met beperkte mogelijkheden? If so, dan wil ik een KPN DIW7022 TV-ontvanger ontvangen en krijgt KPN de ARRIS VIP5202 van mij terug! We spreken immers over een contract van 22-10-2022, ofwel ik ben een nieuwe klant!


Dit betekent dus dat ik bij de installatie door een KPN-monteur(!) geen KPN-TV-ontvanger heb gekregen maar een Chinees surrogaat met beperkte mogelijkheden?

Nee dat is niet zo. De 7022 is nog maar sinds een week of 6 beschikbaar. Toen u vorig jaar het abonnement afsloot was die nog niet beschikbaar. U heeft toen de op dat moment beste ontvanger gekregen. 

De 7022 heeft overigens ook zo zn nadelen. Onderandere: hij is traag met zappen. En ondertiteling via teletekst werkt niet. En nog wat dingetjes. Er zijn verschillende klanten de 7022 gekregen hebben maar graag de 5202 weer terug zouden willen hebben.


2 inferieure TV-ontvangers dus die niet passen bij hedendaags gebruik van die apparatuur. Als er een DIW7033 oid uitkomt die die nadelen van beide apparaten niet heeft, dan wil ik die  -  zodat ik dan weer op Ziggo-niveau zit (of ik ga over een tijdje weer terug naar Ziggo als dat allemaal te lang duurt). Dank zover voor uw reacties en een goedemiddag verder.


Ik ga nu weer verder met mijn werk.