Skip to main content

ik heb net een film gehuurd maar als ik wil afspelen dan springt ie terug naar tv.

Ik heb een film gehuurd via KPN. De service geeft aan dat de film gehuurd is. Als ik hem wil afspelen ga ik echter terug naar de normale televisie. Ik heb al een reset gedaan en de ontvanger teruggezet op de fabrieksinstellingen. Wat moet ik doen?


Ik heb een film gehuurd maar die speelt niet af.
De trailer speelt wel af.
Als ik de film opstart wordt 1 seconde de intro van de filmmaatschappij getoond en daarna wordt de film afgesloten.
De instelling van de film is SD. Dus problemen met HD zou het niet moeten zijn.
Dat heb ik bij anderen gezien.
Wat kan er geregeld worden?
Ik voel er weinig voor om te betalen wat ik niet te zien krijg.

Groeten,

Arno Smeehuyzen


Herkenbaar, hebben hetzelfde. Trailer speelt wel af maar de film doet niets!


Heb een betaalde video gehuurd maar deze speelt niet af

Van Herman Finkers, graag snel antwoord of oplossing want 10-10-2020 loopt hij af 


U bent helaas niet de enige vanavond. Vul u profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken. Werkt een simpele herstart van de ontvanger misschien?


U bent helaas niet de enige. Helpt een simpele herstart van de ontvanger toevallig? Vul in ieder geval profiel goed in zodat een medewerker mee kan kijken met uw probleem.


Volgens mij zijn de problemen ontstaan sinds de laatste software update onlangs van de ontvanger.
Ik heb eerder deze week ook al problemen gehad met een film kijken.
Die startte na een paar pogingen wel op.
Kan het te maken hebben met de lengte van de film?


de herstart heb ik gedaan maar het werkt niet


Vanavond tweemaal een film besteld en betaald. Trailer werkt prima maar na betaling weigert de film te spelen. Hoe dit op te lossen? 

 


U bent helaas niet de enige vanavond. Vul u profiel aan zodat medewerkers mee kunnen kijken. Werkt een simpele herstart van de ontvanger misschien?


Hier hetzelfde probleem. Wel een film betaald, trailer is wel af te spelen. Maar de film speelt niet af.


Ik heb mijn profiel aangevuld.
Ik heb een restart gedaan. Ik heb een reset gedaan (frisse start)
Het blijft hetzelfde. 


 


wat bij mij het probleem kan zijn is dat mijn ontvanger nieuwer is dan de modem. Mijn modem is een verouderd model
Het kan zijn dat die 2 moeilijk met elkaar communiceren.
Nu net via de chat geregeld dat ik een nieuwe modem krijg.

 


Zojuist Downton Abbey gehuurd, maar hij speelt niet af. Ook de trailer niet. Als ik de traiker van een andere filmafspeel lukt dit wel…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Idem hier, de film Anna. geen trailer, geen film. Balen. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedenavond,

 

Ik heb zojuist de verschrikkelijke ikke 2 HD gehuurd voor mijn kinderen.

Maar nu heb ik een probleem, de film wordt niet afgespeeld.

Als ik kies voor afspelen, springt hij na 1 seconde weer terug naar het vorige scherm.

Daar dit probleem zich steeds bleef herhalen heb ik maar een andere film gehuurd.

 

Ik heb nu voor de film verschrikkelijke ikke 2 (zonder HD) gekozen,

echter nu heb ik dus dubbel betaald.

 

Graag hoor ik van jullie hoe dit probleem passend opgelost kan worden.

 

Al vast bedankt.

 

Met vriendeljike groet,

 

Arjan Daniels


ik heb net een film gehuurd en wil deze afspelen maar als ik dit doe springt ie terug naar tv De film heet London Boulevard


Ik heb ook net een film gehuurd, en springt bij mij ook gelijk weer terug naar tv???

 


Ik heb ook net een film gehuurd. En spring direct terug op tv. 
graag reactie kpn. Toen het nog Telfort was ging het zeker soepeler. 


idem… denk dat er een storing is KPN!!


Hier nog 1, film gehuurd en springt direct trg naar het huur overzicht. En van 08.00 tot 22.00 is geen 24/7 volgens mij.


Ik heb vanavond een film gehuurd maar die speelt niet af. Gratis films uit het pluspakket doen het zonder problemen, maar de gehuurde film niet. Kastje aan en uit gezet, helpt niet. En het kan toch niet aan het kastje liggen als de gratis films het wel doen? Klantenservice is niet bereikbaar, heb 2 uur in de wacht gestaan bij de chat, maar geen medewerker te ‘spreken’ gekregen… 


Welkom op het forum @Sinclairfan, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown: Is het uiteindelijk nog wel gelukt om de film te kijken?

Zo nee, zou je Zou dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag de film waar het om gaat in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!


Nee, het is niet gelukt om de film te kijken. Het gaat om de film Never too late. Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.


Ik heb precies hetzelfde probleem. A star is born gehuurd gisteren, maar hij wil niet starten.

Daarna maar andere film geprobeerd en die deed het wel!?


Reageer