Skip to main content

ik heb net een film gehuurd maar als ik wil afspelen dan springt ie terug naar tv.

Toch wel fijn dat je een reactie krijgt. 
top service 👍👍


Toch wel fijn dat je een reactie krijgt. 
top service 👍👍

Heb inmiddels mn geld trg en korting op de aankomende factuur. 


Goede middag,

 

Wij hebben gisteren de film aquaman gehuurd. Als we de  film proberen af te spelen springt die terug op de normale tv. Het kastje hebben We ook gereset . De film werkt niet, erg jammer voor mijn zoon

 


Hier het zelfde probleem, 

 

film gehuurd springt terug op normale tv…. 
Graag een oplossing hiervoor:-)


Hier het zelfde probleem, 

 

film gehuurd springt terug op normale tv…. 
Graag een oplossing hiervoor:-)

Is blijkbaar een probleem met de nieuwe software. Als je belt krijg je je geld trg. 


Goedemiddag, 

Gisterenavond hebben we 2 films gehuurd die beide niet afspelen. 

Met vriendelijke groet, familie Wouters


Hallo, ik probeer een film af te spelen vanaf videoland, het lukt 3 sec, dan shirt de folm door tot einde film?


Ik heb hetzelfde probleem, film gehuurd en hij springt steeds terug naar de tv 😞 paar x opnieuw opgestart, reset gedaan, helpt allemaal niet... 

Film is Downton Abbey 


Vandaag de film Emma gehuurd , maar kan hem niet afspelen. 


Zojuist film gehuurd maar afspelen mislukt en de melding STB-zap-03 / 3 verschijnt…

 

Help! Manlief en kids niet thuis 


Hoe zit het met de kosten als een gehuurde film niet afgespeeld kan worden ?


@Maja_  Wij hebben ook gisteren avond een film gehuurd "Dolittle” maar ook deze speelt niet af. Heb er een filmpje van gemaakt. Het lijkt alsof hij het niet kan downloaden en speelt 3 sec af. zonder beeld. Zou jammer zijn als deze toch nog op de rekening verschijnt terwijl we het niet kunnen bekijken.


Ik ben blijkbaar niet de enige met dit probleem.. net nog even geprobeerd maar nee.. wanneer ik op ‘afspelen’ klik gaat ie terug naar het begin menu. Nog een keer een gratis film uit het pluspakket geprobeerd en die start ook weer zonder problemen… maar ja, ik heb een andere film gehuurd en die wil ik graag zien natuurlijk. Of eigenlijk mijn geld maar terug. Volgende keer kijk ik maar weer via Netflix… 


Het ligt duidelijk niet aan ons zal ik maar zeggen.. zeker een probleem bij KPN, maar bij storingen werd niets aangegeven. Ik hoop dat we snel reactie krijgen! 


Hi allemaal, sinds gisteren komen er meldingen binnen over dit probleem. Na een herstart van de ontvanger zou dit wel moeten werken. 

Zou ik jullie mogen vragen om jullie profiel aan te vullen, hier een seintje te geven en ook aan te geven welke titel jullie hebben gehuurd? Dan kan ik dit ook doorzetten voor onderzoek. 


Beste kpn

 

ook wij hebben een film gehuurd. Na het starten van de film kunnen we 3 seconden kijken en dan springt hij weer op tv. De tv ontvanger ondertussen al 2 keer herstart. Echter zonder resultaat. 
Wij hebben hotel Transsylvania gehuurd 


@GiRi

Dit overkomt meer klanten op dit moment. Neem daarom contact op met KPN. Als de film niet is bekeken zal er vast een vergoeding voor gaan komen.

Tip: vul je profiel nog wat meer in. Dan weet KPN ook welke apparatuur je gebruikt. En, ook je Tel nr als je dat nog niet hebt ingevuld. Forum gebruikers zien je Tel nr niet, KPN wel 🙂


Bedankt @Sinclairfan!

Inmiddels is bekend dat hier veel meer meldingen over binnen zijn gekomen, zoals je in de dit topic ook ziet. We hebben in onderzoek hoe het kan dat een deel van de gekochte films niet beschikbaar is en daarvoor heeft onze technische dienst zo veel mogelijk voorbeelden nodig. Ik heb jouw voorbeeld naar ze doorgestuurd!

@happinezreshma en @Smitje13 ook jullie voorbeelden heb ik doorgestuurd!

@Sprankel zou jij je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kan ik ook jouw voorbeeld doorsturen.

 

Daarnaast wordt door meerdere gebruikers gemeld dat de film wel weer beschikbaar is na het opnieuw opstarten van de tv-ontvanger. Willen jullie dit ook proberen en laten weten of dit bij jullie het geval is?

Zo nee; omdat op dit moment nog niet bekend is wat er voor zorgt dat de films niet te bekijken zijn, kan ik jullie ook nog niet vertellen of ze alsnog beschikbaar komen op korte termijn of dat de kosten voor de film vergoed gaan worden. Zodra hier meer over bekend is, horen jullie weer van me :slight_smile:

 


G avond,

hier het zelfde probleem: film gisteren gehuurd en deed het niet, vandaag opnieuw geprobeerd inclusief opnieuw opstarten maar hij pakt m niet. Telkens keer het scherm terug naar tv instelling. 
mis er al meer bekend over een oplossing?

mvg Bas 


Hi @AnjaBood, @Jool en @Maasbroekseblokken, ik heb jullie berichten hier even naar toe verplaatst!

Inmiddels is bekend dat hier veel meer meldingen over binnen zijn gekomen, zoals je in de dit topic ook ziet. We hebben in onderzoek hoe het kan dat een deel van de gekochte films niet beschikbaar is en daarvoor heeft onze technische dienst zo veel mogelijk voorbeelden nodig. Zouden jullie je gegevens in willen vullen in jullie profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En @AnjaBood zou je ook nog willen laten weten om welke film het precies ging?


G avond,

hier het zelfde probleem: film gisteren gehuurd en deed het niet, vandaag opnieuw geprobeerd inclusief opnieuw opstarten maar hij pakt m niet. Telkens keer het scherm terug naar tv instelling. 
mis er al meer bekend over een oplossing?

mvg Bas 

Hi Bas, zou jij ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? En welke film heb je gehuurd? Ik hoor het graag zodat ik ook jouw voorbeeld door kan zetten naar onze technische dienst!


Hier de film the pollare express in het Nederlands gehuurd 

Helaas ook wij kunnen hem niet afspelen 


Hier de film the pollare express in het Nederlands gehuurd 

Helaas ook wij kunnen hem niet afspelen 

Jammer Sylvia :slight_frown: Zou jij ook je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Net als iedereen hier boven heb ik ook een film gehuurd: “Voor Elkaar Gemaakt”. Helaas doet de film het ook niet. Herstart werkt niet. Via Telfort ging dit huren probleemloos. 


Goedenavond,

 

Ik heb mijn profiel aangevuld.

Is dit voldoende, anders hoor ik het graag.

 

Groet,


Reageer