Skip to main content

ik heb net een film gehuurd maar als ik wil afspelen dan springt ie terug naar tv.

Bedankt @Maasbroekseblokken, ik heb jouw voorbeeld doorgezet naar de technische dienst! Zodra meer bekend is over de oorzaak en hoe het zit met de dubbele kosten, hoor je weer van mij!


Hi @FhD en de rest. Zou jij ook je profiel willen invullen zodat ik ook bij jou een melding kan maken? Laat het me weten wanneer je dit hebt gedaan.


Beste, 

Hier hetzelfde probleem, 2 films geprobeerd en beide werken ze niet:

  • Motherless Brooklyn
  • The Gentlemen 

Graag een reactie. 

 


Hallo, 

 

Zojuist Men in Black gehuurd en er voor betaald, maar de film doet het niet. Na het klikken op afspelen gaat die terug naar de tv zender. Het hele kastje is gereset. Wat nu?

Ik heb een filmpje gemaakt indien nodig.

Vriendelijke groet 

Mariska 


@Maja_ We hebben de tv-ontvanger opnieuw opgestart maar dit hielp niet..


Hoi heb zojuist een film gehuurd, maar deze start niet. Ik kom elke keer terug in het omschrijving menu.

ik heb de receiver al opnieuw opgestart. 
wat kan ik doen?


Beste, 

Hier hetzelfde probleem, 2 films geprobeerd en beide werken ze niet:

  • Motherless Brooklyn
  • The Gentlemen 

Graag een reactie. 

2 zelfs, dat is extra zuur :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dit zodat ik ook jouw voorbeeld door kan zetten naar onze technische dienst!


@Maja_ We hebben de tv-ontvanger opnieuw opgestart maar dit hielp niet..

Dat stond al in je eerste bericht inderdaad, dus ik had dat al doorgegeven aan de technische dienst :slight_smile:


Goedemorgen @Mariska Minnegal & @Stephjasp! Ik heb jullie berichten even samengevoegd, dan kan ik ze in één keer oppakken. We zien dat we hier wat meer meldingen over hebben gekregen, dus dit is inmiddels in onderzoek. Om dit verder na te kunnen kijken heb ik jullie gegevens nodig. Willen jullie beiden je forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt? Geef ook even aan welke film je gehuurd hebt. Mocht je dat liever privé willen houden, dan mag je het ook in je profiel invullen onder ‘persoonlijke opmerking’. 


Heb het bovenstaande geprobeerd, alleen kreeg ik niet de keuze van 2 x ja invullen. 

twee maal de tv ontvanger gereset, maar de film startte niet. (London boulevard). 

Een film die ik vervolgens gisteren huurde, deed het wel ineens. 

tsja. 

 

*Admin: bericht samengevoegd met bestaand topic


Beste, 

Hier hetzelfde probleem, 2 films geprobeerd en beide werken ze niet:

  • Motherless Brooklyn
  • The Gentlemen 

Graag een reactie. 

2 zelfs, dat is extra zuur :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dit zodat ik ook jouw voorbeeld door kan zetten naar onze technische dienst!

Bedankt voor je reactie. 
Ik heb de adresgegevens ingevuld, hebben jullie nog meer nodig? 


Goedemorgen Erik, 

Mijn profiel is verder aangevuld. En de film waar het om gaat staat er ook in. Is dat voldoende?

 

Vriendelijke groet 

Mariska 


Admin: samengevoegd met verzameltopic


Bedankt voor je reactie. 
Ik heb de adresgegevens ingevuld, hebben jullie nog meer nodig? 

Dit was voldoende, ik heb het doorgezet!


Bedankt @FhD @TT baco@GiRi en @Isabelvdj. Ik heb voor jullie meldingen aangemaakt. Deze meldingen worden gebruikt om verder onderzoek te doen wat er mis gaat. Dat wil zeggen dat er vanuit die melding geen contact wordt opgenomen met je. Zodra wij meer informatie hebben komen we hier terug. 

 

Voor nieuwe melders: vul je forumprofiel in, en geef in je reactie aan om welke film het gaat en wat je precies ervaart.

 

En, om de verwachte vraag alvast voor te zijn 🙂 Als we niet kunnen herstellen dat je de door jouw gehuurde film kunt bekijken, dan zullen we natuurlijk zorgen voor een vergoeding van de kosten. 


Hoi @Mokumzo50. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet is gelukt om jouw gehuurde film te starten. Heb je het vandaag nog eens geprobeerd? Wil je alvast je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Ik hoor graag van je!


hallo Vikash,  ja ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd, is niet gelukt. 

Mijn klantnummer is ******.  Meer vermeld ik niet in dit forum. Hiermee kom je wel 

bij mijn gegevens. 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Isabelvdj: Film is Downton Abbey

Dat is geen film onder het Videoland aanbod. Deze staat in de betaalde content. Vervelend als die niet start, maar ga er geen 3,99 aan wagen om het te testen.

 

FhD: ook een film gehuurd: “Voor Elkaar Gemaakt”.

En deze tref ik in het Videoland aanbod. En start hier inderdaad ook niet.

 

Ik wordt er dan net zo uitgeknikkerd als met starten titel bij Netflix (welke ik ook al weken niet meer via de ontvanger kan gebruiken.)


@Mokumzo50 Een klantnummer heeft 10 cijfers. Zou je het klantnummer willen controleren? Wanneer je jouw gegevens achterlaat in het KPN Forum profiel, dan is het alleen maar zichtbaar voor jou en mij. 


hier ook hetzelfde probleem. Zaterdag avond Emma gehuurd en geeft foutcode 302. Alles al een keer opnieuw opgestart maar hij doet het nog niet.


Bij mij doet de film Emma het ook niet! Zaterdagavond gehuurd. Alles al opnieuw opgestart niks helpt.


hier ook hetzelfde probleem. Zaterdag avond Emma gehuurd en geeft foutcode 302. Alles al een keer opnieuw opgestart maar hij doet het nog niet.

Jammer @Fliert, ik heb er een melding van doorgezet!


@Jool Zou je het forumprofiel willen invullen, en willen aangeven om welke film het gaat? Dan kunnen wij dit intern doorzetten om het verder te laten onderzoeken.

@Fliert Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb voor jou ook een melding aangemaakt.


Goedemiddag KPN,

Ook hier wil de zojuist gehuurde film niet afspelen en springt direct terug naar het menu. Uiteraard alles al opnieuw opgestart en ook bij de 2e decoder hetzelfde probleem.

Graag een oplossing.

ik verneem graag een reactie.

Groet, WildThing

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic


speelt gehuurde film upgrade niet af

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Vanavond een film gehuurd, helaas lukt het niet om deze te kijken. Kastje al uit en aan gezet. Geen resultaat. Iemand adviseert om te resetten naar fabrieksinstellingen, maar ben bang al mijn opnames kwijt te raken, dus nu alleen een software update gedaan, helaas zonder succes.

Hoe wordt dit opgelost

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Reageer