Skip to main content

ik heb net een film gehuurd maar als ik wil afspelen dan springt ie terug naar tv.

Bedankt voor je reactie. 
Ik heb de adresgegevens ingevuld, hebben jullie nog meer nodig? 

Dit was voldoende, ik heb het doorgezet!

Ik zag zojuist dat ze de huurperiode met 24 uur hebben verlengt alleen doen de films het nog steeds niet. 


Beste KPN,

Ik heb gisteren de film Downton Abbey gehuurd in jullie online videotheek (via mijn abonnement en pincode). Deze film laat zich niet afspelen, gisteren niet en vandaag ook niet.

De tv-ontvanger heb ik al gereset, maar dit heeft het probleem niet opgelost. 

Hoe kan dit opgelost worden? Welke oplossing bieden jullie aan, rekening houdend met het feit dat de film al betaald is. 

Mvg

Joost H.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hallo KPN, zoals eerder gemeld op dit forum heb ik Downton Abbey niet kunnen kijken. Profiel ingevuld. Ik zie jullie reactie graag tegemoet. Bellen is niet te doen momenteel. Ik kom er niet doorheen.


Op dit moment lijkt het er op dat we de oorzaak van de problemen hebben gevonden. We werken hard aan een oplossing. Meer informatie zal hier spoedig volgen! 

@Mokumzo50 Heb je je ontvanger een herstart gegeven voor je het opnieuw hebt geprobeerd? Zo niet, zou je dit dan alsnog willen proberen? 


Gisteren film gehuurd. Bij keuze afspelen wordt de film echter niet gestart. Film nu op andere wijze gehuurd en gekeken maar wel betaald via KPN terwijl het daar niet werkte. Vandaag doet hij h eet wel maar daar heb ik dus niets aan. Hoe krijg ik mijn geld terug?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Ik heb vanavond een film gehuurd maar die speelt niet af. Gratis films uit het pluspakket doen het zonder problemen, maar de gehuurde film niet. Kastje aan en uit gezet, helpt niet. En het kan toch niet aan het kastje liggen als de gratis films het wel doen? Klantenservice is niet bereikbaar, heb 2 uur in de wacht gestaan bij de chat, maar geen medewerker te ‘spreken’ gekregen… 

Ik heb hetzelfde probleem gehad op 11.10.2020. Film A Hidden Life gehuurd en kreeg foutcode STB-zap 03/3 op het scherm. Alle mogelijke resets/frisse start uitgevoerd zonder resultaat. 2x contact opgenomen met KPN service (zonder resultaat) en de derde poging, na bijna een uur in de wachtstand te hebben gedaan, de moet maar opgegeven. Alvorens een nieuwe film te huren, hoor ik graag wat nu de oplossing van dit probleem is !


Goedemiddag,

Ik heb op mijn factuur een bestelde video staan die wij niet konden afspelen. Gaat om Surf's up NL op 09-10 en 10-10. Meerdere malen geprobeerd te starten is niet gelukt, uiteindelijk voor een andere video gekozen voor de kinderen. Klantnr = *********, kan dit herstelt worden bij de eerst volgende factuur? Dank!

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 


Film huren lukt wel, bekijken echter niet.

Na start film springt het beeld terug maar pagina waar je de film kan starten of trailer bekijken. Er is geen foutmelding. 

Wel vermelding dat de film tot een bepaalde tijd te bekijken is. Buitengewoon teleurstellend. 

Wat gebeurt er met de huurkosten? 

Zo te zien kan ik niemand hierover bellen. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


@Lucas Haarlem, welkom! We hadden onlangs een issue waarbij dit gebeurde, maar dat zou opgelost moeten zijn. Wil je jouw ontvanger eens een reset geven en kijken of je de film dan wel kunt bekijken? 

 

Voor de rest van jullie die hier de afgelopen periode last van had, we zijn bezig om uit te zoeken wie er allemaal betaald een film heeft gehuurd, en of deze binnen de huurperiode bekeken kon worden. Zo niet, dan zullen we natuurlijk overgaan tot crediteren. Het kost echter wel een beetje tijd om die beide stuks data naast elkaar te leggen om zo uit te komen op een kloppende lijst. Zodra we hier dan ook meer info over hebben laten we het hier weten.


wie er allemaal betaald een film heeft gehuurd, en of deze binnen de huurperiode bekeken kon worden.

Er kan beter gekeken worden naar of de film inderdaad binnen de huurperiode nog gekeken is. En niet of dat kon worden.


Goedemiddag

 

op onze factuur van oktober is een film belast (Kapsalon Romy) die niet kon worden afgespeeld. Heb ik vorige week contact over gehad met klantenservice, maar nooit meer iets teruggehoord. Zou u deze film willen crediteren op onze rekening.

 

Groet

Jan

 

*Admin: verplaatst naar juiste topic. 


Hallo @Jan-Hu, dit gaat als het goed is, automatisch gecrediteerd worden. Erg vervelend dat dit gebeurd is, excuses hiervoor! Mochten wij nog gegevens nodig hebben, dan laten we het hier weten. Ik zie dat je je profiel al ingevuld hebt, top!


Hallo, ik heb op zondag 11 oktober geprobeerd Peanut Movie te huren en te kijken en het is niet gelukt om de film te bekijken. Trailer kon ik wel bekijken. Omdat ik vanuit een Telfort abonnement overgezet ben naar KPN had ik eerst via Facebook messenger contact gezocht met Telfort die wel snel reageerde en me doorverwees naar KPN, maar door instellingen op mijn gsm las ik dit bericht pas op 16 oktober. Daarna geprobeerd contact op te nemen via chat, die me adviseerde direct contact op te nemen. Meerdere malen geprobeerd te vinden hoe contact op te nemen en zojuist dit forum gevonden.

Is het nog mogelijk de kosten voor deze file gecrediteerd te krijgen?

Bij voorbaat dank.


 Welkom, Misja! Ik quote mezelf even van een paar dagen geleden:

Voor de rest van jullie die hier de afgelopen periode last van had, we zijn bezig om uit te zoeken wie er allemaal betaald een film heeft gehuurd, en of deze binnen de huurperiode bekeken kon worden. Zo niet, dan zullen we natuurlijk overgaan tot crediteren. Het kost echter wel een beetje tijd om die beide stuks data naast elkaar te leggen om zo uit te komen op een kloppende lijst. Zodra we hier dan ook meer info over hebben laten we het hier weten.

 

Dus ik ga ervan uit dat je dit op korte termijn terugkrijgt. We houden het sowieso in de gaten hier en komen er op terug zodra er meer duidelijkheid is. 


De film is gewoon 2 keer in rekening gebracht.

Dus KPN er is helemaal niks opgelost.

 

Graag hoor ik van jullie hoe dit probleem passend opgelost kan worden.

 

 


@Maasbroekseblokken Dit gaat, zoals Marcia eerder aangegeven heeft, als het goed is, automatisch gecrediteerd worden. Ik zie dat het twee losse bestellingen betreft die 6 minuten na elkaar geplaatst zijn. Dit is vast een foutje geweest en wordt gecorrigeerd.  Excuses voor het ongemak!


@Lisa,

je geeft aan

@Maasbroekseblokken Dit gaat, zoals Marcia eerder aangegeven heeft, als het goed is, automatisch gecrediteerd worden. Ik zie dat het twee losse bestellingen betreft die 6 minuten na elkaar geplaatst zijn. Dit is vast een foutje geweest en wordt gecorrigeerd.  Excuses voor het ongemak!

Dit was geen foutje van mijn kant….

Jullie hadden op dat moment een storing bij de films. (zie de berichten hierboven, van mij en anderen)

Omdat de eerste het niet deed, heb ik een tweede gehuurd. Deze werkte namelijk wel.

We was daarmee dus een bewuste keuze een geen foutje om deze film nogmaals te huren.

 

Graag hoor ik van jullie hoe dit probleem passend opgelost kan worden.

 


Dat heb je in je eerste bericht inderdaad duidelijk aangegeven @Maasbroekseblokken, er staan hier echter zo veel reacties dat ik me voor kan stellen dat @Lisa dit even over het hoofd heeft gezien :wink:

Verder klopt het wel, je hebt 2 keer een film besteld waarvan 1 niet bekeken kon worden, en daarvan ga je het aankoopbedrag weer van ons terug krijgen. Het is het doel van de financiële afdeling om dit voor alle klanten in 1 keer te vergoeden, via je volgende factuur!

 


Ik heb op 10 oktober geprobeerd een film van bassie en Adriaan te huren .maar na huren kon ik hem niet kijken heb daarna een andere gehuurd die deed het gelukkig wel. 11 oktober contact gehad met iemand van kpn die vertelt mij omdat het een oude film is gebeurd dat wel vaker. Maar komt ook niet met een oplossing zet het door naar een collega. Nou moet nog steeds wat horen en het bedrag is gewoon afgeschreven..dus geen oplossing. 

 

Admin: samengevoegd met verzameltopic


Hi @Stennis20, jammer dat het niet goed is gegaan met het huren van de film!

Op de 10e was er een storing waardoor niet alle bestelde films bekeken konden worden. Deze zijn bij alle klanten die deze storing hebben ervaren wél op de factuur terecht gekomen, maar de kosten horen op volgende factuur (die van november of december) weer automatisch vergoed te worden. Mocht je nieuwe factuur uitkomen en daar staat géén vergoeding op, trek je dan weer even aan de bel hier?


Reageer