Skip to main content

KPN en kwaliteit gaan niet samen. Alles wat fout kan kan, gaat fout. Ik heb zojuist een film gehuurd, maar deze speelt niet af. Klantenservice is feitelijk afwezig. Ik begrijp dat eerste Kerstdag een ongelukkige dag is, maar er is geen mogelijkheid te mailen noch is een telefoonnummer eenvoudig te vinden waar ik eventueel op een reguliere werkdag zou kunnen terugbellen. 

De foutcode die ik krijg is 1001. Als ik die foutcode invoer, krijg ik het automatische bericht dat die foutcode niet bestaat. Nou, wel dus.

Het lijkt erop dat het te maken heeft met het feit dat ik de film vanuit het buitenland wil kijken (een rechten/licentiekwestie dus). Punt is, laat de film dan ook niet huren. Nu neemt men mijn geld in en zegt vervolgens “gaat niet” en kan ik nergens aankloppen.

Wat een zooitje en wat een klantonvriendelijkheid. 

Hallo @Gert08 ,

 Klantenservice is feitelijk afwezig. Ik begrijp dat eerste Kerstdag een ongelukkige dag is, maar er is geen mogelijkheid te mailen noch is een telefoonnummer eenvoudig te vinden waar ik eventueel op een reguliere werkdag zou kunnen terugbellen. 

 

Op tweede kerstdag zijn ze uiteraard ook afwezig. 

 

KPN is vanaf morgen 8.00 gewoon weer bereikbaar per telefoon : 0800 - 0402. 

 

Vanuit het buitenland kun je wellicht beter de chat gebruiken. 

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hallo @Gert08, welkom op het KPN forum! De foutcode die jij krijgt, kan je krijgen wanneer je KPN iTV via browser probeert te kijken terwijl je niet verbonden bent met het KPN Thuisnetwerk. De browser werkt namelijk alleen wanneer je verbonden bent met het eigen netwerk. Via de KPN iTV app zou je wel de mogelijkheid moeten hebben om een gehuurde film te bekijken.