Skip to main content

Willen Croods 2 kijken. Netjes gehuurd,  maar speelt niet af 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Goedenavond @Filmforum! Wat vervelend! Krijg je ook een foutmelding te zien?

We denken dat het aan een storing ligt; dat willen wij graag onderzoeken. Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer en klantnummer.
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw klantgegevens erbij kan pakken!
 


Een update vanuit mijn kant: er was inderdaad sprake van een storing. Inmiddels is deze verholpen. Lukt het nog om deze film voor het einde van de huurperiode te bekijken?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de film alsnog hebt kunnen bekijken of intussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Anders hoor ik het graag!


Contact gehad na lang bellen en geld terug, want tijd van verhuur was voorbij  😞 😞 


Ah jammer, excuses voor het ongemak! Wel zo eerlijk dat het aankoopbedrag van de film gecrediteerd is. Mocht je de film alsnog willen zien, dan kun je het opnieuw huren! Bedankt voor jouw terugkoppeling.