Skip to main content

Ik had een film gehuurd maar kan hem niet kijken hij doet het nietĀ 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @Chelsea12, bedankt voor jouw bericht!

We hebben een korte storing gehad met onze on demand omgeving: wanneer heb je de film precies gehuurd en is het gelukt om de film alsnog te bekijken?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je de film alsnog hebt kunnen bekijken of al contact hebt gehad met onze klantenservice.


Hoi ik zie de antwoorden nu pas nee ik heb de film niet kunnen kijken en heb hem ook niet gezien vorige week had ik hem gehuurd


Ah, vandaar geen reactieĀ :slight_smile:!

Wil jij je klantgegevens invullen in jouw Forum profiel (volledige naam, postcode en huisnummer + klantnummer en de titel van de film die je gehuurd hebt)? Dan kan ik de kosten van de gehuurde film crediteren!
In het vakje ā€˜Persoonlijke opmerkingenā€™ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan


Hoi ik heb het ingevuld maar ik kan nergens me klanten nummer vinden


Hoi ik heb het ingevuld maar ik kan nergens me klanten nummer vinden

Die staat op je maandelijkse factuur (de pdf). En in je bankafschrijving bij die van kpn.


Ik heb je klantgegevens kunnen vinden, hoor: dank je wel! De kosten van deze film heb ik voor je gecrediteerd: dat wordt automatisch verrekend met een volgende factuur. Excuses voor het ongemak!