Skip to main content

Ik wil graag een film kijken via de iTV app op mijn tv of mobiel. Maar dit lukt niet wordt doorverwezen naar  jullie site of de tv ontvanger. Die laatste hebben we niet meer omdat deze niet werkt met de nieuwe tv

Je kunt via de iTV app geen films huren omdat voor in-app aankopen een zeer hoge commissie afgedragen moet worden aan Apple of Google.

Vandaar dat je dan doorverwezen wordt naar de site of TV ontvanger. Als je hem daar huurt kan je hem vervolgens via de app terugkijken.

Waarom gebruik je eigenlijk geen TV ontvanger meer?

Je zegt dat die niet werkt met je nieuwe TV maar dat kan ik me niet voorstellen?

Wat voor een televisie heb je dan?


De ontvanger zou je sowieso nog moeten hebben (al is ‘t in een kast), die hoort bij je abonnement. Een ontvanger is met HDMI aan te sluiten en werkt derhalve via elke tv met HDMI. Waarom niet bij jou?

Films huren kan alleen via de ontvanger en je laptop (tv.kpn.com).

De televisie app is héél beperkt. Er kan meer niet dan wel. Zelfs als je het videolandpakket hebt kun je daar via die app geen gebruik van maken.


Hoi @Nien79, welkom. de heren hierboven hebben het al uitgelegd zie ik, dus dat scheelt weer. Wel ben ik ook benieuwd naar de reden waarom de tv-ontvanger niet zou werken op de nieuwe tv… Mocht je daar nog hulp bij willen dan hoor ik het graag.


We hebben niets meer van je gehoord @Nien79 dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!