Skip to main content
Zojuist is me bovenstaande ook overkomen. We wilde dumbo kijken maar dat bleek de Engelse versie. Na zoeken de nederlandse versie gevonden. Was lastig te vinden in het overzicht staat alleen de Engelse versie. Is het mogelijk dat ik het geld van de Engelse film terug krijg?

ik hoor het graag. Vrindelijke groet



Admin: Bericht afgesplitst van Per ongeluk film in verkeerde taal gehuurd

Hoi @Snoeks. Dat kan gebeuren. Ik begrijp dat dit niet jouw bedoeling is geweest. Ik mag dit bedrag pas vergoeden wanneer ik zie dat er op dezelfde datum twee keer dezelfde film is gehuurd. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Hoi @Snoeks. Dat kan gebeuren. Ik begrijp dat dit niet jouw bedoeling is geweest. Ik mag dit bedrag pas vergoeden wanneer ik zie dat er op dezelfde datum twee keer dezelfde film is gehuurd. Zou je je gegevens achter willen laten op het KPN Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?



Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Hoi Vikash,



Ik ga proberen mijn gegevens achter te laten bij de KPN forum profiel.

Tot nu problemen met inloggen.



Groetjes Dorien Snoeks
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie op de factuur terug dat je op dezelfde dag twee keer de film Dumbo hebt gehuurd. Ik heb het bedrag vergoedt, dit vindt je terug op de eerst volgende factuur.

Reageer