Skip to main content

Ik heb de film luizenmoeder gehuurd op mijn kpn interactieve tv abonnement, 4,95 betaald. Het lukt niet om af te spelen. Ik heb de ontvanger gereset, nog steeds lukt het niet

De afstandsbediening is prima, het lukt wel om de trailer af te spelen gek genoeg.

De film is gehuurd tot en met morgen.

Ik wil wel mijn geld terug als niet goed komt

Ben benieuwd waar mijn antwoord binnen komt

Ria Gomez

 

Goedenavond @Interactieve tv Fil huren, dat is niet wat je verwacht en hoe het hoort te gaan als je een film huurt…. We krijgen meerdere meldingen binnen, dus we gaan onderzoeken wat er aan de hand is.

Krijg je ook een foutmelding te zien? Zo ja, welke? We krijgen meerdere meldingen binnen, dus we gaan het onderzoeken.
Wil jij jouw klantgegevens noteren in jouw Forum profiel? Graag jouw volledige naam, postcode en huisnummer en jouw klantnummer. 
In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je eventueel extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik jouw klantgegevens erbij kan pakken!
 


Ondertussen is het duidelijk geworden dat er sprake van een storing was: excuses voor het ongemak! Lukt het nog om de film voor het einde van de huurperiode te bekijken?


Ik had al een vermoeden dat er een storing zou zijn. Bedankt voor de reactie. Ik kon hem gisteren in de avond bekijken.

Groet Ria Gomez


Geen dank, hoor! Excuses voor het ongemak en fijn dat je het alsnog hebt kunnen bekijken! :blush: