Skip to main content

Ik zit net een film te kijken maar omdat ik een storing kreeg en de pagina vernieuwde komt er ineens te staan dat ik de film nog 1 uur kan huren, ik dacht dat Cold pursuit in het pluspakket stond? Is dit een foutje of heb ik een film verkeerd aangeklikt?  kon de film ook moeiteloos aanklikken en zonder een bedrag te zien, sorry als ik ergens anders mijn vraag had moeten stellen  🙂 Alvast ongelooflijk bedankt

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Cold Pursuit staat idd in het pluspakket. En is gratis te huur daardoor. Maar ook daar is een limiet aan. Alleen kun je 'm daarna gewoon weer gratis huren :grinning:


Hoi @Linda007. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag. Heb je de film Cold Pursuit nog af kunnen kijken?


Ik heb de film af kunnen kijken maar  schrok van die melding die had ik nl nooit eerder gehad met pluspakket. 


Dat kan ik mij voorstellen, helemaal wanneer je midden in een film zit. Fijn dat je deze film hebt kunnen afkijken. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je! 


Reageer