Skip to main content

We kijken een film in plus pakket, halverwege de film willen de kids weer vanaf begin kijken, (sinds gisteren kpn.) Geen stop knop op afstandsbediening,  druk op terug knop. Op tv vraagt stoppen of doorgaan. Nee stoppen. Gaan terug naar plus pakket, zoek de film op druk weer op de film en hij herstart waar hij gestopt was, geen keuze in hervatten of vanaf begin afspelen. Enige keus is terug spoelen. Is dit normaal of doe ik wat verkeerd?

 

Hij zou bij herstarten moeten vragen of je v.a. het begin wilt kijken of verder wilt kijken. Maar soms gebeurt dat idd niet. Ligt niet aan jouw of je handelingen.


Goedenavond @Huize schenkel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wellicht is mijn reactie een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik wil toch nog even reageren want ik heb namelijk nog geen bericht gezien of het inmiddels gelukt is of niet. Heb je de tv-ontvanger ook even opnieuw opgestart toen dit niet lukte? 


@Susan_ je bedoelt ontvanger uit en weer aan? Ja gedaan maar er veranderd niks. Ik moet de on demand film of serie vooruit spoelen of helemaal terug. Doe ik dat niet gaat hij automatisch verder waar hij is gebleven.

Maar het gekke is..wij hebben 2 ontvangers van kpn ontvangen en beide vragen niet wat @PeterG  ook zegt dat hij moet doen. Bij beide moet ik vooruit of terug spoelen. Lees; wat je ook bij de oude videobanden deed!


Als je weet waar je gebleven bent kun je ook direct naar dat punt. Bv op 43 minuten. Dan toets je in 4 3 0 0 en dan de :fast_forward: toets. Je gaat dan direct 43 minuten vooruit v.a. het punt waar je bent. Als dat dus het begin is (eerste minuut) dan ga je naar minuut 43.

1 uur en 5 minuten is 1 0 5 0 0.

Een halve minuut is 30 seconden :wink: .


@PeterG bedankt voor de geweldige tip! 

Zo kunnen we weer snel terug naar het begin.


Reageer