Skip to main content

Vanmiddag een film terug willen kijken die ik opgenomen had.

Echter het tennis programma wat ervoor werd uitgezonden liep uit en dus werd de film niet meer tot het einde opgenomen.

Dus het spannendste deel van de film voor de zoveelste keer gemist.

Dit nu meerdere keren meegemaakt.

kan er eens aandacht aan besteed worden?

ik neem een film op een niet het tennis.

Dan staat er op de website dat KPN 24/7 bereikbaar is, ook dat is niet waar.

Voor storingen is KPN 24/7 bereikbaar. Dit is geen storing. 


O dus het is normaal dat je halve film krijgt als je een hele opneem.

Sorry hoor dat is geheel nieuw voor mij.

Er wordt wel voor betaald hè .

Wij vreemd dat ik in al de jaren(voor de overname van Telfort) nooit last van heb gehad.

 


Hallo @Marann 

KPN is voor het opnemen afhankelijk van het uitzendschema zoals dat door de zender is aangeleverd. Om kleine afwijkingen op te vangen begint KPN al 5 min. voor het geplande begin met opnemen en gaat door tot 15 min. na het einde. Als de zender het programma op het laatste moment omgooit, kan daar helaas geen rekening mee worden gehouden.


Bij andere providers werkt het ongeveer hetzelfde, ze kunnen er heleaas geen rekening mee houden dat een programma zo lang uitloopt. Ze zijn afhankelijk wat en wanneer de omroep een programma start, dus ook niet wanneer de ondertiteling ineens wegvalt. Ook dat zijn allemaal zaken die met de omroep te maken heeft al heb ik met dat laatste niet de indruk dat vooral de commerciële omroep hier wakker van ligt om de film stil te leggen wanneer dat gebeurt. Wat ook heel af en toe gebeurt is dat er onverwacht een uitzending wordt onderbroken door een mededeling of een landelijk bericht. Afhankelijk van de duur van die onderbreking kan men daar ook geen rekening mee houden.


Hi @Marann! Vervelend dat het tennis is uitgelopen. Maar wat @RBxx zegt klopt wel. We zijn afhankelijk van wat de zenders ons aanleveren. We houden bij iedere opnamen een paar minuten extra ruimte over. Maar we kunnen niet opnames aanpassen als iets op de zender uitloopt. Wel snap ik dat het niet leuk is op die manier het eind van je film te missen.

Verder heb ik een paar reacties uit het topic weggehaald omdat ze te ver off-topic waren. Mijn vraag aan iedereen is om verdere reacties hier on-topic te houden.

Ook snap ik dat een stuk van een film missen sommige mensen maar een kleine ergernis lijkt. Maar dat is geen reden om de vraag niet serieus te nemen. Ongeacht welke hand KPN wel of niet heeft in het veroorzaken daarvan.Â