Skip to main content

Ik heb op 3 januari 2021 de musical Billy Elliot opgenomen. Van de week wilden we daar samen naar gaan zitten kijken. In de opgenomen programma's staat de film netjes vermeld. Maar als je de film wil starten gebeurt er niets en gaat hij weer terug naar het startscherm van deze film.

Kunnen jullie dit aub herstellen?

alle andere opgenomen films staan er nog wel in en doen het ook.

Hoi @JLC, ik heb hier niet zo snel een specifieke verklaring voor! Hoe lang loop je hier al tegenaan? Heb je dit op meerdere ontvangers?
Kun je ook eens proberen je TV ontvanger een reset te geven?

Als dit de opname niet herstelt is het helaas niet mogelijk de opname terug te kijken. 


Gevonden. Het betreft uitzending van de film en niet de musical op SBS 9. Als dat is mislukt dan is dat nu niet meer te herstellen. Dat kan alleen binnen een week.


Ik heb de ontvanger een reset gegeven,. Bij opgenomen staat nog steeds de informatie enz van Billy Elliot. Bij het klikken op afspelen krijg je een zart scherm en daarna springt hij weer terug naar het scherm met de info over Billy Elliot. 

Reactie 2. Het maakt niets uit volgens mij of het de film het is ene musical, of een musical is. Ik wil Bl;iiy elliot gewoon kunnen zien. Een vorig keer heeft KPN mij wel een een op de zelfde wijze niet te openen programma kunnen helpen.


Ah dat is balen. Als de ook de reset niet helpt heb ik helaas niet echt een oplossing.
Ik kan het niet precies inzien maar het lijkt erop dat er iets niet goedgegaan is met de opname. Dit is ook niet te herstellen.


Ik zit even, voor een andere vraag, op mijn site te kijken en kom erachter dat opnames van SBS 9 alleen via de decoder zijn te kijken. Als je ‘m dus nog niet gewist hebt doe het dus via de decoder.

Breedbeeldweetjes | Zenderindeling kpn mobiel kijken.