Skip to main content

Mijn vrouw kijkt met regelmaat een film op haar Ipad voordat ze gaat slapen..

Maar op een of andere manier worden de films om 12 uur ineens afgekapt ?

Wat je ook probeert de film stopt gewoon.…

Zijn er meerdere met dit probleem ?

Dan is het ook hoog tijd om te gaan slapen hé... 😜

Is het op de laptop ook zo?


Geen idee...wij hebben geen laptop 😉


Geen idee...wij hebben geen laptop 😉

Pc dan... ik hoop toch wel dat je iets meer heb dan enkel een tablet in huis... toch? 🤔


Euhmmm...nee alleen nog een oude pc die traag is hiervoor..

Hier gebeurt alles op telefoon of tablet


Zucht... dan weet ik het niet.


Hoi @Henk'66. Welkom op het KPN. Ik kan mij voorstellen dat dat erg vervelend is. Werken andere apps nog wel na 12 uur op de tablet. Wil je testen of dit ook op jouw telefoon gebeurd? 


Beste Vikash,

Dit gebeurt op zowel de Ipad van mijn vrouw als op mijn tablet...


Ik denk dat dit een verkeerde instelling is op jouw tablets. Er is (zover is weet) geen instelling in de app dat dit zou kunnen veroorzaken. Werken andere apps nog wel na 12 uur op de tablet?


Beetje raar dat het gebeurt op de Ipad van mijn vrouw en op mijn tablet...toevallig allebei verkeerde instellingen ?

De app gedownload en geinstalleerd..niets veranderd aan de instellingen..

Gisterenavond ook eerder op de avond...film duurt tot 22:10 volgens de gids....film was dus nog niet afgelopen...app loopt vast en je kan niets meer...wanneer je op het play knopje klikt gaat hij wel beeldje voor beeldje...wanneer je dan de film rechtsboven wegklikt en de volgende film start dan speelt hij nog net het laatste stukje van de film af...maar heb je wel een minuut of 10 van de film gemist…

Word er eerlijk gezegt een beetje moe van...al die technologie die het ons makkelijker en luxueuzer moet maken en praktisch niets werkt probleemloos...


Dat is inderdaad wel vreemd. Ik zal dit voor jou doorzetten naar een achterliggende afdeling. Zij zullen voor jou uitzoeken waarom jouw app steeds vastloopt op verschillende apparaten. Zou je daarvoor jouw gegevens willen achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje achterlaten in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Gedaan..


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb nog even één vraagje voordat ik het door kan zetten. Welke type en iOS versie staat er op jouw iPad en welke versie van de iTV app is er geïnstalleerd? Dit kan je terugvinden onder het kopje Profiel, Hulp en ondersteuning, Over deze applicatie. 


Dat is allemaal de nieuwste versie…

De tv app is pas geinstalleerd dus is ook de laatste versie


Oke, dus je hebt iOS 14 en de versie 7.2.8 van onze iTV app. Ik heb het voor jou doorgezet naar een achterliggende afdeling. Mijn collega's helpen jou verder. Laat je mij weten hoe het afloopt en wat uiteindelijk de oplossing was?