Skip to main content
Vraag

Film1 aanzetten lukt niet

  • January 11, 2021
  • 6 reacties
  • 118 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Klopt. Ik probeer al paar dagen het Film1 pakket aan te zetten maar lukt niet. Niet via het tv menu en ook niet via Mijn KPN. Via Mijn KPN krijg ik overigens deze melding: Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk de gegevens te verwerken. En dat is al vanaf zaterdag zo. Groetjes.

*Admin: afgesplitst

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 13, 2021

En nog steeds is het niet mogelijk om een pakket aan of uit te zetten. Wat is dit voor flauwekul. 

Als er zoals ik steeds te lezen krijg in een melding inderdaad technische problemen zijn laat dat de klant dan officieel weten. Zag meerdere mensen melding maken maar worden compleet genegeerd. 


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 18, 2021

Goedemiddag @Forumnaam45!

Door drukte kan ik nu pas op jouw topic reageren, mijn excuses. Vreemd dat het niet lukt om het Ziggo Sport pakket uit te zetten, probeer je het zenderpakket via de tv-ontvanger uit te zetten of via MijnKPN

Als het nog niet is gelukt om het pakket zelf uit te zetten, dan kun je altijd contact met ons opnemen op het te regelen. We zitten elke dag voor je klaar en zijn bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis).

Wil je graag dat ik het voor je regel? Vul dan jouw profiel in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is. Als je hier een seintje geeft zodra jouw profiel is ingevuld, dan ga ik voor je aan de slag!


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 19, 2021

Goedemiddag @Forumnaam45!

Door drukte kan ik nu pas op jouw topic reageren, mijn excuses. Vreemd dat het niet lukt om het Ziggo Sport pakket uit te zetten, probeer je het zenderpakket via de tv-ontvanger uit te zetten of via MijnKPN

Als het nog niet is gelukt om het pakket zelf uit te zetten, dan kun je altijd contact met ons opnemen op het te regelen. We zitten elke dag voor je klaar en zijn bereikbaar op het nummer 0800 0402 (gratis).

Wil je graag dat ik het voor je regel? Vul dan jouw profiel in met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van het IBAN dat bij ons bekend is. Als je hier een seintje geeft zodra jouw profiel is ingevuld, dan ga ik voor je aan de slag!

Beste Jose_

ik heb geen abonnement op het Ziggo Sport pakket. Dus er hoeft ook niets uitgezet te worden. 😊


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 19, 2021

@Forumnaam45 Och excuses! Ik zie nu dat ik het helemaal verkeerd heb gelezen. :flushed:  Je wil het Film1 pakket aanzetten, maar dat lukte niet. Is dat inmiddels wel gelukt of heb je daar nog hulp bij nodig?


Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • January 19, 2021

@Forumnaam45 Och excuses! Ik zie nu dat ik het helemaal verkeerd heb gelezen. :flushed:  Je wil het Film1 pakket aanzetten, maar dat lukte niet. Is dat inmiddels wel gelukt of heb je daar nog hulp bij nodig?

Nee hoor,ik heb het eerlijk gezegd niet meer geprobeerd. We hebben hier nu een Amazon prime video lidmaatschap genomen. Dus voorlopig nog even geen Film1 meer 😉 

Maar hartelijk dank voor het reageren en voor de geboden hulp. 👍 

Groetjes. 


Jose_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+11
  • Oud Moderator
  • January 19, 2021

Dat kan natuurlijk ook! Wel fijn wat extra aanbod tijdens de lockdown. :relaxed:

Geen dank en een heel fijne avond alvast!