Skip to main content

Aangezien ik geen lid meer ben van CDS ontvang ik ook hun nieuwsbrief niet meer (Logisch);

Maar ik ben nog steeds lid van satelliet-boards.

En daar ontvang ik veel info van het satelliet-gebeuren.

Ik gebruik de satelliet als aanvulling voor de FTA- en FTV zenders.

Dit bericht ontving ik via een satellietboard:

 

QUOTE

Cadeautje van Film1

trans.gif

Goed nieuws voor alle Film1-liefhebbers! Van donderdag 17 t/m zondag 20 september gaan wij alle vier kanalen van Film1 (Premiere HD, Acton HD, Family HD en Drama HD) voor iedereen openzetten! Tijdens dit weekend kijk je onder andere naar The Brave, Acceptable Loss en Shoplifters. In ons blogartikel lees je alle highlights van Film1 in september.


UNQUOTE

Geplaats: door CDS in hun nieuwsbrief

Medegedeeld door: wanderer

Bron: sat4all.com

 

@Moderator: als dit bericht niet mag, graag verwijderen.

 

 

Zelfs bij C.D. zie ik deze actie niet vermeld: https://www.canaldigitaal.nl/blog/ .

Op TotaalTV staat ook niks en die zijn er met dit soort acties vaak als de kippen bij om het te melden.

Op de hele KPN website is niks te vinden mbt een actie. (zoekfunctie v.d. site en via google)

Overigens was de openstelling in maart/april voor mij geen succes/promotie: het Dolby 5.1 geluid is zo slecht op alle kanalen dat ik dat al snel had gezien.


Hoi @PeterG 

Het staat in de nieuwsbrief van CDS;

en wanderer schrijft nooit onzin.

Misschien heeft @Noordzee die nieuwsbrief ook ontvangen?

Voor de rest ken ik geen members van dit board die ook op satellite boards actief zijn.

 

Groetjes,

D-box


Als Film1 de kanalen wilt open zetten, dan zal het denk ik ook bij KPN gebeuren. Ik weet het niet, ik hoop dat KPN hier ook info over heeft ontvangen? 🤔


Hoi @PeterG 

Het staat in de nieuwsbrief van CDS;

en wanderer schrijft nooit onzin.

Misschien heeft @Noordzee die nieuwsbrief ook ontvangen?

Voor de rest ken ik geen members van dit board die ook op satellite boards actief zijn.

 

Groetjes,

D-box

Hoi @D-box ,

Vanwege een vakantie hierbij een vertraagde reactie. 

Ik ontvang geen nieuwsbrieven meer van CanalDigitaal, want ik ben al bijna 2 jaar geen klant meer. Na de prijsverhoging van mijn pakket bij hun van 10 euro naar 13 euro (inmiddels zelfs al 16 euro) ben ik definitief afgehaakt. Ik ben nu vrije kijker (de FTA-zenders via DVB-T2 en DVB-S2X) en dat bevalt prima.  

Maar het bericht van Wanderer klopt heus wel. Zo'n tweemaal per jaar komt Film1 met dit soort acties en vaak is dat dan via alle providers. Alleen volgt een aankondiging vaak pas op het laatste moment. Het zou mij niets verbazen als deze zenders ook via KPN worden vrijgeschakeld volgend weekend. 


Hoi Noordzee,

Leuk om weer wat van je te horen.

Als ik jouw avatar zie hoor ik automatisch Man of Action in mijn hoofd.

Voor degene die niet begrijpt wat ik bedoel, klik op onderstaande link:

 


Zo heerlijk die tune.  (Die tweede van hieronder...) 

Radiooooooooo 220 !!!! Treiter, treiter, treiterschijf…..

 

 


Hoi Noordzee

Geweldig Man, Ik weet alles nog.

Ik luisterde op een bepaald moment alleen nog naar Radio Noordzee en niet meer naar Radio Caroline, en Veronica was bij ons uit den boze omdat ze een bom hadden geplaatst op de MEBO 2.

Veronica werd bij ons thuis niet meer toegestaan.

 

(Wel off topic allemaal uiteraard, maar hopelijk hebben we hier weldenkende mods)

 


Hoi @Noordzee en andere lezers en members van dit board, lees onderstaande link:

https://50plusinnederland.nl/15-mei-1971-bomaanslag-op-zendschip-radio-noordzee/#


Hoi Mannen,

Bij CDS zijn alle Film1 zenders FTV.

Bij KPN staan ze (nog) niet in de zenderlijst met mijn KPN Plus-pakket.

Ik denk dat ik het wel snap: het heeft allemaal met geld temaken; stel je voor dat Film1 met CDS een deal heeft gesloten voor een X aantal Euro's voor die 4 dagen en KPN zegt: steek t maar in je reet, dat doen we niet!

Volkomen begrijpelijk.

Wie wil nou dat de abonnementsprijs met een paar euro's stijgt? 

Ik zie trouwens dat ik mijn topic in een verkeerd topic heb geplaatst: Thuisnetwerk, dit had uiteraard in Interactieve TV gehoord.

Dus @Moderators gelieve het in het juiste topic te plaatsen, mijn dank is groot.

Groetjes,

D-box

@Members met een oranje smartcard van CDS waarop NPO1 niet is afgeschakeld: pleur m in je ontvanger, als het nodig is laadt de zenderlijst van CDS opnieuw in; anders de parameters opnieuw invoeren:

23.5°E action_collapse.gif1Astra 3B 12187.50 H 225 Europe DVB-S2 8PSK 29900 2/3 M7 Group, 59.2 Mb/s  3 3225 KingOfSat charts update form
  zap.gif NPO 1 HD The Netherlands General Canal Digitaal
TeleSat
TV Vlaanderen
Mediaguard 3
Nagravision 3
Viaccess 5.0
21029 519 hd.gif 99dd51.gifned  2729  519  40  2016-05-31 +

En dit zijn de parameters voor Film1:

23.5°E action_collapse.gif4Astra 3B 12129.00 V 222 Europe DVB-S2 8PSK 29900 2/3 M7 Group, 59.2 Mb/s  3 3222 KingOfSat charts update form
  tv.gif Film1 Family
169.gif
The Netherlands Movies Canal Digitaal Mediaguard 3
Nagravision 3
Viaccess 5.0
20910 512 80 ned  2610  512    2017-11-04 +
  tv.gif Film1 Drama The Netherlands Movies Canal Digitaal Mediaguard 3
Nagravision 3
Viaccess 5.0
20915 513 82 ned  2615  513    2017-08-31 +
  zap.gif Film1 Action
169.gif
The Netherlands Movies Canal Digitaal Mediaguard 3
Nagravision 3
Viaccess 5.0
20920 514 84 ned  2620  514    2015-11-03 +
  tv.gif Film1 Premiere HD The Netherlands Movies Canal Digitaal Mediaguard 3
Nagravision 3
Viaccess 5.0
20955 521 hd.gif 111dd51.gifned  2655  521    2015-11-03 +

en KPN zegt: steek t maar in je reet, dat doen we niet!

De actie is ALLEEN bij C.D. dus deze opmerking zou moeten zijn:

en alle andere providers zeggen: steek t maar in je reet, dat doen we niet!

En kennelijk wil je Film1 heel graag hebben. Dan neem je er toch een abonnement op?


Hoi @PeterG 

Ik denk dat je geen satellietkijker bent,

Film1 heb ik helemaal niet nodig, ik vind het allemaal wel mooi meegenomen dat hij 4 dagen FTV broadcast;

Eergisteren keek ik nog naar Dances With Wolves via The Paramount Channel met Kevin Costner op 28,2E.

Uiteraard heeft die film geen Nederlandse ondertiteling, maar dat mag de pret niet drukken, ik versta toch alles.

Ik ben reuze blij met KPN Interactieve TV, maar satelliet TV heeft ook veel te bieden; als je toevallig een buitenlandse vriendin -of -kennissen- hebt geef ik je de satelliet door en de parameters.

 

Groetjes,

D-box

 


Ah, mooi! Ik heb ook niet echt ondertiteling nodig bij Engels. Maar laatst bij Midsomer Murders (BBC First) was er ook geen ondertiteling en begreep ik toch veel dingen niet. Manier van zeggen dus.

geef ik je de satelliet door en de parameters.

Dat is niet nodig hoor. Mijn bonuszus in Zweden kijkt via internet op Ziggo gegevens. En voor de Zweedse omroep (en meer) hebben ze een schotel in het Zweedse buitengebied.

Ik mag hier geen gaten door de buitenmuur boren, dus een schotel is niet zo 1, 2, 3 een optie. TV heeft wel een F-connector voor schotel.


Hoi @PeterG 

Ik wil niet de schotel promoten, verre van dat zelfs, maar als je m hebt wil je nooit meer zonder.

Ik ben reuze blij met KPN Interactieve TV, maar een schotelinstallatie is gewoon geweldig om erbij te hebben; je sluit je ontvanger gewoon aan op een andere HDMI-poort op je TV.

En je kan gewoon een schotel plaatsen op je balcon -als ie zicht op het oosten heeft- dmv een tegelvoet.

Als dit allemaal het geval is stuur me dan een PM met je adresgegevens dan kom ik naar je toe om je te helpen.

Ik weet wel wat satellietspeciaalzaken, dan gaan we daarheen, man, je kijkt je ogen uit (en dan heb ik het nogniet eens over de radiozenders).

Ik heb vrienden uit Thailand en Viet-Nam, die hier gewoon TV kijken via de Hotbird op 13E.

Nogmaals, ik wil je niet aan de schotel kluisteren, ik wil nooit meer weg bij KPN Interactieve TV, maar de schotel is een waardevullinge aanvulling.

Nou, ik hoor wel van je,

Groetjes,

D-box

 


Inmiddels is duidelijk dat deze actie niet bij KPN is. 

Wel tijdelijk voor alle klanten van Canal Digitaal: 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/film1-tijdelijk-voor-alle-klanten-canal-digitaal/


Reageer