Skip to main content

Al 6 weken ben ik bezig om het film1 pakket op te zeggen. Ik krijg dan bericht dat de eerstvolgende maand het pakket niet meer op mijn productenlijst zal staan en dus ook geen 14,99 meer zou betalen. Helaas blijft het film1 pakket er nog steeds op staan.

‘Even’  de kpn helpdesk bellen is er niet bij. meerdere keren meer dan 30minuten in de wacht en nog niemand gesproken.

vandaag nogmaals geprobeerd film1 pakket op te zeggen en nu geeft de website een storing waardoor de opzegging niet kan worden voltooid.

Ben er wel klaar mee en wil echt van dit pakket af.
Hopelijk kan ik op deze manier kpn bereiken?!

gr martijn

 

@martijnvandewou

Lukt het jou niet om dit pakket op te zeggen via Mijn KPN? Dat zou het simpelste moeten zijn. 

En anders inderdaad bellen naar 0800-0402 op een rustig tijdstip. 

Je kan ook chatten met KPN Heb je dat al eens geprobeerd? 

https://www.kpn.com/service.htm

 


nee lukt echt niet en is inderdaad super simpel, maar elke maand blijft het op mijn rekening staan.

chatten gaat via robot en dat werkt niet zo best. DIe snapt mijn vragen niet. tja en daar heb ik niet zo veel geduld voor hahaha.

 


OK, Bel dan vanavond om 21.00 of morgenochtend om 08.00 of 09.00 Zeker op zondagochtend vroeg is het nog best rustig op 0800-0402. 

Het is in elk geval een gratis nummer, dus dat scheelt weer…..:wink:  

 


nee lukt echt niet en is inderdaad super simpel, maar elke maand blijft het op mijn rekening staan.

chatten gaat via robot en dat werkt niet zo best. DIe snapt mijn vragen niet. tja en daar heb ik niet zo veel geduld voor hahaha.

@martijnvandewou ga nog een keer naar de chat, en typ dan in: “medewerker spreken”. Gaat lukken! 😉


Hi Martijn, welkom hier. 

Ik help graag. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan zorg ik ervoor dat dit pakket wordt uitgezet. 

Vreemd overigens van die lange wachttijden, dat zie ik niet terug bij de telefonische ingang.


OK, Bel dan vanavond om 21.00 of morgenochtend om 08.00 of 09.00 Zeker op zondagochtend vroeg is het nog best rustig op 0800-0402

Het is in elk geval een gratis nummer, dus dat scheelt weer…..:wink:  

 

@martijnvandewou

Is het telefonisch opzeggen via 0800-0402 inmiddels gelukt?

Zou je anders je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?


Martijn, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.