Skip to main content

Goedemiddag, 

Ik hang net op van KPN 1200 en had een loser aan de telefoon die KPN niet echt klantvriendelijk representeerde. Want mijn FILM 1 actie had ik stopgezet via mijnkpn, ging verrassend makkelijk. Tot ik op de factuur zag dat ik de afgelopen 2 mnd toch betaald heb. Vervolgens ging ik dit nakijken op mijnkpn en ik zie dat mijn volledige thuispakketten verdwenen zijn uit mijn KPN en alleen mijn mobiel hier nog vermeld is. Dus ik heb klantenservice gebeld dat ik heb stopgezet via mijnkpn en dat ik nu niets meer van mijn compleetpakket kan terugvinden en niet kan nakijken! Wat zegt meneer “ik kan niet bewijzen dat u het heeft stopgezet en dus kunnen we geen restititutie geven”. Die actie van KPN is echt sneaky en moet zoals een vand e anderen zegt, automatisch stoppen als service en niet dit gezeur geven. Ik heb overigens geen tijd gehad om uberhaupt er naar te kijken maar dat is mijn keus. Het vervelende is dat ik nu inmiddels 30 euro extra heb betaald en KPN zegt doodleuk, ja we kunnen niet bewijzen dat u dit heeft gedaan. En dan ben ik een klant die al jaren is aangesloten met alle mobiele abonnementen en met de hele thuiscombinatie. Ik vind het schandalig. En ik verwacht echt een klantvriendelijke tegemoetkoming. 

 

Wat is KPN 1200?

 

KPN kan je bellen op 0800-0402 en dat is gratis.

 

Vul je gegevens in in je account.

Een moderater (KPN medewerker) kan je dan compleet verder helpen.

P.S. Alleen de Moderater kan jouw gegevens zien.


Hoi @beinspired, welkom. 

Ik begrijp je frustratie met mijn collega erg goed. Helemaal als je niet het idee hebt dat je goed geholpen wordt. Maar om mijn collega nou op de persoon voor loser uit te schelden… Desondanks wil ik graag kijken wat ik voor je kan doen, zou je zoals @joop2011 aangeeft jouw profiel willen aanvullen met jouw postcode en huisnummer? 

P.S @joop2011, wanneer je met een toestel 1200 belt krijg je je eigen provider aan de lijn, dus 1200 is ook een nummer waarop je KPN (gratis) kan bereiken. :wink: