Skip to main content

 Hallo ik heb sinds een maand film 1 en dat wil ik nu opzeggen want de film keuze vind ik voor dat bedrag best weinig. In kon het opzeggen vanaf 1 augustus maar dat lukt niet ik heb het via de tv gedaan maar krijg ik een melding probeer later nog eens en via de site krijg ik  geen melding met product verwijderen dus hoe kan ik nu film 1 opzeggen? Want ik wil er niet nog een maand aan vast zitten.

 

Hoi @Ans 66, lukt het via mijnkpn ?


Hoi Anneke- Anna heb ik al geprobeerd maar dat ging ook niet bij andere pakketten stond erbij dat je het uit of aan kunt zetten maar bij film 1 staat er dat niet bij. Dus ja kan het morgen nog eens proberen anders kpn maar bellen.


Hallo,

Ik heb exact dezelfde probleem met het uitzeten van het ziggo sport pakket. Zowel via de ontvanger als mijn kpn is het niet uit te schakelen. Bij andere pakketten kan je wel inschakelen maar huidige uitschakelen kan niet. Ook voor mij geld dat ik het per vandaag weer kan opzeggen. Echt dit is keer op keer gezeur met KPN om dit voor elkaar te krijgen, de moed zakt mij in de schoennen om er elke maand weer erachteraan te moeten gaan. Je bent weer een week bezig om via de technische dienst het uit te laten zetten maar de kosten worden wel gefactureerd. Een zooitje is het momenteel :rage: . En maar wel reklame maken dat het zo makkelijk gaat allemaal, maar de ervaring leert anders.

Het is bijna byebye KPN voor mij


@Mar V  @Ans 66 Jullie zijn helaas niet de enige.
Er schijnt iets niet goed te gaan wat betreft het uitzetten van TV pakketten. 
Linkje

Hopelijk kan KPN dit snel oplossen en gedupeerde klanten tegemoet komen. 


Ben dus niet de enige die er last van heeft.Ik zal het vandaag nog eens proberen. Anders kpn  maar bellen.


In tegenstelling tot een eerder bericht van mij kon ik vanmorgen via mijn kpn wel het ziggo pakket uitzetten zonder problemen. Goed nieuws mag ook verteld worden :grinning:


Ik heb het vandaag nog eens geprobeerd en het is inderdaad gelukt. Film 1 staat nu uit. Bedankt iedereen voor het meedenken 👍👍👍👍