Skip to main content

Afgelopen woensdag was de Kingsman 2 op televisie, nou probeer ik voor de 3e keer in 2 dagen tijd om via Itv deze film terug te kijken. Maar na 1 uur en 12 minuten bevriest het beeld en is het einde oefening. 3x op hetzelfde moment… 

Ik ben in januari overgestapt naar KPN, maar ga weer terug naar Ziggo.

Mijn experiabox stopt er om de haverklap mee, met als gevolg 6 tot 12 uur geen tv, telefoon of internet. Afgelopen woensdagmorgen is mij een nieuwe beloofd, maar nog steeds niks gezien.

Ik ben wel klaar met KPN.

 

Dit is toch wel heel bijzonder hoor. Welke experiabox heb je en is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


De experiabox is van eind januari , een V10A en er zit niks tussen. Het is een directe verbinding.


Heb je glasvezel of koper?


Glasvezel :)


Beter is er niet. Heb je het glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom afgehaald? Zoniet wil je dat dan doen en je modem een harde reset geven.


Joep, er is mij niet voor niks een nieuwe experiabox beloofd 😉 Dat ding hier houdt er gewoon om de haverklap mee op. Stroom er af, wachten  en reset helpt niet. 20x de reset knop indrukken en dan doet het opeens weer voor een tijdje.

Even voor jou ter info, ik werk bij de technische dienst van PostNL, ben niet compleet onbenullig ;)


En de suggestie die je doet, ga ik absoluut niet doen trouwens. Heb ik grote kans dat ik weer 6 tot 12 uur zonder tv, internet en telefoon zit. Hahahaha. Ik heb hier een maandagmorgen fabrieks experiabox :wink:


Nou als de telefonische klantenservice jou een nieuwe experia box heeft beloofd zegt dat nog niks. Dat doen ze namelijk heel snel. Zonder te kijken of er echt iets aan de hand is. En het feit dat je die nog niet hebt gehad zegt genoeg. Normaal gesproken heb je die de volgende dag.


Nou werk ik bij de Post zoals ik zei 😉 en momenteel kunnen we de pakjes niet bijhouden, er wordt vreselijk veel besteld. Maar ik heb een aantal keren aan de foon gehangen en alle stappen doorlopen op verschillende manier van resetten en dat ding doet het gewoon dan niet.

Maar ik heb liever een reactie van KPN zelf dan van iemand die me gaat vertellen wat ik moet doen wat ik zelf ook wel kan bedenken. Sorry Joep, maar jij maakt mijn humeur er niet beter op. Ik mag blond zijn, maar ik ben wel een techneut. En als ik zeg dat er iets met dat ding aan de hand is, dan is dat zo. Kan ik het helpen dat KPN werkt met antieke Arcadyan modems?


Sorry dat ik je goede humeur verstoord heb. Ik kon niet weten dat jij een techneut bent. Dan was ik er namelijk niet eens aan begonnen. Er zijn hier ook mensen die het over een wifikabel hebben. Die help ik dan zo goed en kwaad als het kan. Ik ben hier al tijdje aktief met de beste bedoelingen. Om mij nu weg te zetten als een soort simpele ziel vind ik dan weer een beetje jammer. 


Hi @SeaWitch, als je op het forum een topic aanmaakt, nodig je andere gebruikers uit om op je topic te reageren:slight_smile: Er zijn hier ontzettend veel toppers als @Joep1965 bezig om onze klanten zo goed mogelijk te helpen. Alle vragen die hij nu heeft gesteld, zou ik je zelf ook hebben gesteld aangezien je blanco bij ons binnenkomt en we nog niet weten met wie en met welke situatie we precies te maken hebben :wink:

Heb je inmiddels misschien wél je nieuwe modem ontvangen? Zo nee, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik voor je wat er vanaf onze kant allemaal gedaan is aan jouw probleem!

Afgelopen woensdag was de Kingsman 2 op televisie, nou probeer ik voor de 3e keer in 2 dagen tijd om via Itv deze film terug te kijken. Maar na 1 uur en 12 minuten bevriest het beeld en is het einde oefening. 3x op hetzelfde moment…

Ik heb Kingsman 1 laatst gezien en die is supercool dus ik snap heel goed dat je de 2e ook graag helemaal wilt bekijken! Als dit telkens op het zelfde moment mis gaat, zal er iets aan de hand zijn met de ‘opname’ van het programma :confused:  Hier valt door ons niks aan te herstellen en dat is natuurlijk heel erg flauw. Deze film is op dit moment ook in het On Demand aanbod te vinden, je kunt hem daar huren voor €2,99. Vind je het een goed idee om hem daar te huren zodat je hem alsnog kunt bekijken, en dat ik er dan voor zorg dat je dit bedrag van €2,99 net zo hard weer van ons terug krijgt?


Hoi Maja,

Ik heb de gegevens ingevuld en tot op heden nog geen nieuwe experiabox mogen ontvangen. 
De komende tijd hoef ik de film even niet te zien, kan het eerste uur wel dromen ;)

 

Het spijt me @Joep1965, je had de beste bedoelingen :)


Bedankt!

Ik zie denk ik al waar het fout is gegaan met het modem. De betreffende collega heeft zijn of haar best gedaan om een nieuw modem jouw kant op te krijgen, echter is daarbij aangegeven dat je niet een V10A in gebruik hebt, maar een veel ouder type. Daardoor is het logistieke proces verder niet doorgelopen. De reden dat hiervoor gekozen zal zijn, is dat de collega via een omweg geprobeerd heeft om op het versturen van een nieuw modem uit te komen, omdat er via de ‘normale’ weg geen fouten in je lijn worden gevonden. Volgens mijn meetsysteem, is er helemaal niets mis met je verbinding waardoor ik ook geen oplossing kan bieden.

Dat is natuurlijk niet zo handig hier, aangezien je wel degelijk problemen ervaart. Zou je me iets meer kunnen vertellen over wat er precies gebeurt? Je geeft aan dat je Experia Box er helemaal mee stopt, branden en dan helemaal geen lampjes meer op zo'n moment? Of brandt er nog wel iets maar minder dan normaal/andere kleuren dan normaal? Ik zie geen verbrekingen in je verbinding terug, dus totaan je modem lijkt het signaal er wel continue op te staan. Ik hoor dan ook graag wat er bij jou thuis gebeurt!


Hoi Maja,

De lampjes branden normaal tot aan de Experiabox, die led brand dan rood. 
Ik heb hem nu weer aan de praat gekregen na 24 uur wachten en 15x achter elkaar resetten, maar geen idee voor hoelang ;)

Wat er steeds gebeurd is dat de experiabox spontaan in storing gaat en het ledlampje aan de voorkant rood brand. De helpdesk ziet dat alles oke is tot aan de experiabox. Resetten met verschillende methodes heeft geen resultaat, iedere keer springt het lampje na reset/wachttijden weer op rood. 
Spanningsloos voor een periode, resetknop ingedrukt houden, glasvezel kastje spanningsloos maken en experiabox en na een tijd een voor een weer laten opkomen...het werkt allemaal niet. 
 


Heel bijzonder dit, zeker gezien er slechts 1 verbreking op 31 maart zichtbaar is. Ik heb even een vraag om te achterhalen of de juiste lijn wel door wordt gemeten door ons technische systeem; zou je bij het opmerkingsveld de naam van je wifi netwerk willen vermelden, en het serienummer van je tv-ontvangers? En je vaste telefoonnummer, kan je daar zowel mee bellen als op gebeld worden op het moment dat de lijn het gewoon doet?


Hi @SeaWitch, ik heb geen reactie meer van je gezien, heb je het via een andere weg geregeld? Of kun je nog wel verdere hulp gebruiken? Hoor het graag :relaxed:  


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Hierbij sluit ik het topic!