Skip to main content

hallo KPN en forum.

Ik wilde de (spannende en aangrijpende) film ‘Prisoners’ nog eens zien. Maakt deel uit van het filmaanbod van het plus-pakket. Maar volgens mij wordt die te vroeg afgebroken. Waarna wel de aftiteling volgt waardoor het lijkt alsof er in geknipt is. Ik herinner me namelijk van de eerste keer dat ik de film zag een ander slot.

Ik vraag me nu af of dat vaker voorkomt?

Hi @francois a. Nu ben ik dus heel nieuwsgierig geworden, en heb 'm er gelijk bij gepakt. Topfilm is dat, en zelf ook meerdere keren gezien inmiddels. 

Hoe herinner jij het einde? Want volgens mijn geheugen klopt het wel. Ik kan me eventueel voorstellen dat je een speciale editie hebt gezien eerder, maar volgens mij is die nooit uitgebracht

 

*voor eventuele meelezers: ga de film kijken, en lees dit topic niet verder.:slight_smile:

 

 


Hallo @Paul_ , De film stopt nu als de rechercheur het fluitje hoort. En dan gaat de film op zwart en komt de aftiteling. In mijn herinnering kwam daarop nog een vervolg (ik vermijd nu een spoiler). Dat komt dus overeen met die andere versie die in jouw link wordt genoemd.

Raadsel opgelost. Vertrouwen in pluspakket hersteld.

 

Groet.

 

 

 

 


Hallo @Paul_ , De film stopt nu als de rechercheur het fluitje hoort. En dan gaat de film op zwart en komt de aftiteling. In mijn herinnering kwam daarop nog een vervolg (ik vermijd nu een spoiler). Dat komt dus overeen met die andere versie die in jouw link wordt genoemd.

Raadsel opgelost. Vertrouwen in pluspakket hersteld.

Groet.

Haha, fijn dat het mysterie is ontrafeld. Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden.