Skip to main content

Wat is jullie ervaring met de firmware upgrade’s en KPN+ updates.

Om aanzet te geven 

De firmware van gisteren (1.91.4 en 0.15.2 en de + update brengen mij geen verbetering.

-nog steeds dramatische zap snelheid

-nog steeds verbindingsproblemen

-nog steeds niet willen opstarten

-nog steeds blijven bufferen

-nog steeds CEC issue

 

Wat is nieuw:

De firmware voor de TV+ decoder bestaat uit twee delen. Beide delen zijn verbeterd en hebben hierdoor een nieuw versienummer. Dit zijn KPN TV+ 0.15.2 en KPN TV+ App 1.91.4. De belangrijkste verbeteringen zijn snellere zaptijden en het verhelpen van een deel van de geluidsproblemen. Hieronder nog enkele andere verbeteringen:

 

  • Opgenomen afleveringen hebben nu seizoen- en afleveringsnummers in hun tegel
  • Rode knop kan gebruikt worden om opnames te verwijderen of te annuleren
  • Google Assistent: verbetering in hoe KPN resultaten worden weergegeven
  • IMDB-score wordt nu altijd met één decimaal weergegeven
  • Het kon voorkomen dat men na het terugkijken van een programma op een verkeerd kanaal uitkwam. Dit is verholpen.
  • Er waren wat problemen met vooruitspoelen in een gepauzeerd programma. Dit is opgelost.
  • Soms werd er een verkeerd plaatje getoond in de Nu op TV tegelrij op het hoofdscherm. Dat is opgelost.
  • Het kwam voor dat in de Gids niet juist werd aangegeven of een programma beschikbaar was voor Terugkijken. Dit is opgelost.
  • Er was in de Mijn pakketten-omgeving op de TV+ Box (het tas-icoon) een ontbrekende prijs op de detailpagina's van pakketten. Dit is verholpen.
  • Bij serieopnames wordt nu direct het selectiekader op de eerste tegel geplaatst als men de serie opent. Dat scheelt weer een klik.

 

mvg

Waarom maakt u hier nu weer een nieuw topic voor aan? Er is een topic over deze update:

 


Ik zet dit topic op slot, we willen deze feedback graag centraal in het topic dat Nick hierboven noemt.
Bedankt!