Skip to main content

Vandaag zie ik dat mijn fit at home abonnement nog steeds loopt ( sinds januari)Leuke december actie.

Ik heb dit, (zoals ik eigenlijk standaard doe bij proefperiodes) toen meteen ook opgezegd, tevens na een maand gekeken in mijn kpn omgeving, hier staat niets over fit at home. Ik heb in januari enkel een mail ontvangen dat order was voltooid, verder staat er niets in dat bericht.

Gezien ik 0.01 cent moest betalen ging ik ervan uit dat facturatie los stond van Kpn. Daar heb ik op gelet, geen afschrijvingen van mijn bankrekening.

Vandaag kom ik er dus achter dat ik dus sinds januari een abonnement heb, gezien mijn factuur iets korter is dan gewoonlijk staat er betaling aan derden. Nu het abonnement beëindigd, hier ook tot op heden nog geen bevestiging van ontvangen,

Ik vraag me af of er nog meer mensen zijn die zich niet bewust zijn van dit abonnement? In het begin was het €10, nu inmiddels €15! 

Let dus op.

Zijn er meer mensen met dit probleem vraag ik me af?

 

 

Hallo @evelyn78 ,

Ja, er waren meer mensen die zich niet gerealiseerd hadden dat ze een betaald abonnement waren aangegaan waarin de eerste maand gratis was.

Hier staan de voorwaarden van de actie : 

https://www.fitathome.nl/kpn-actie

Ik adviseer jou om op te zeggen via een e-mail naar het e-mailadres klantenservice@fitathome.nl

Heb je hier naar toe gemaild? Dan moet het goed komen! 

 

 


Ik realiseerde het me wel, dacht echter het meteen te hebben afgetikt.

Maar bij controle in mijn kpn omgeving staat er niets.

 

Netflix gekoppeld met kpn, dacturatie aan netflix.

Prime gekoppelt aan kpn, facturatie aan prime.

Fit at home wordt gefactureerd via kpn, staat echter nergens behalve heel klein op het laatste blad van mijn factuur. En mijn factuur kijk ik niet maandelijk helemaal na, ik, huur films, ik heb paketten, dus ik betaal al aardig wat, maar meestal hetzelfde.

Echter vragen niet stellen kan niet via KPN.

 

Beetje vreemd toch.

Geen gebruik gemaakt van de dienst na die eerste keer, en ik zoek me dat,wel uit hoe ik meteen kan opzeggen, maar toch nog een abo.

Nu contact gehad met fit at,home, ik krijg een maand gratis.

Wat een giller.

Ik vind dat KPN die gewoon in de omgeving erbij kan zetten.

Ziggo, film 1, plus, alles staat daar toch waar je voor betalen. Waarom fit at home niet dan?

Hebben jullie me al bijna een hussel contract gegeven waar ik onder streep duurder uit kwam, maar het me werd aangereikt als vaste klanten korting  krijg ik nu dit.

 

Ontzettende tegenvaller dit.

 

 

 

 

 


Dus geen reactie van KPN hoe het zit met facturatie ect?

 

Ik krijg nu wel reactie van fit at home dat ik teveel betaald heb, is toch ook gek.

Ergens past Fit at home per ongeluk de prijs aan, geen aankondiging of mededeling of wat dan ook.

En nu een oeps? Teveel betaald..

 

Ik begrijp de link tussen beiden niet, ben er wel benieuwd naar.

 

 

 

 


Er komt ook nog een moderator langs in dit topic. Op dit moment is de doorlooptijd 6 tot 7 dagen. Dus nog even geduld….. 

 


Hoi Evelyn, welkom op het forum! Leuk dat je gebruik gemaakt hebt van deze actie. Dit abonnement, en de actie, staan echter inhoudelijk verder los van KPN. Wij zijn alleen het doorgeefluik. We geven de content door aan jou via de app op de ontvanger en we geven het geld via de factuur door aan Fit at Home. Op het moment dat je dan ook een abonnement wilt stopzetten zul je daarvoor bij de aanbieder van het abonnement moeten zijn. Het klinkt alsof je dat netjes gelijk hebt gedaan, maar dat Fit at Home dat niet goed verwerkt heeft. Dat is heel vervelend, en iets dat zij met je moeten oplossen.


Wat ik vreemd vind hoe kan  fit @ home door factureren terwijl de klant eigenlijk aangeeft gelijk opgezegd te hebben?

Waar is dat mis gegaan?

 


Erik, bedankt voor je reactie, echter blijven de vraagtekens.

Doorgeefluik,  leuk.  Maar dat zijn jullie toch ook voor netflix en prime als ik me niet vergis.

Ik blijf het echt een bijzonder verhaal vinden, maar goed,  ik merk dat jij er ook geen antwoord op hebt waaruit duidelijk word waar het verschil in zit.

Fit at home gaat me 5 Euro terug betalen omdat ze tussentijds per ongeluk mijn tarief hebben verhoogd. Oeps...

Wij betalen maandelijks rond de 200 tot 240 euro, en daar kies ik voor. Dan vind ik dit echt zuur! Slechte zaak!


Ik kan me de vraagtekens voorstellen, Evelyn. Het is ook niet altijd even duidelijk. Voor Prime en Netflix geldt ook dat dit niet via ons opgezegd kan worden (en Prime kan op dit moment ook nog niet bij ons gefactureerd worden). 


Hallo Evelyn,

Erik kan ontzettend zijn best doen, maar hij is uiteindelijk binnen de organisatie een moderator. 

Om dit aanhangig te maken zal je een papieren brief naar KPN moeten schrijven, de KPN organisatie is nog steeds niet zo ver met hun ICT dat je hun voor officiele berichten bijvoorbeeld per Email kan bereiken en er dan een afschrift van hebt. (Was gisteren toevalig een klacht over in dit forum.)

Via een medewerker van KPN bereik je met jouw probleem niets. 


Hi Cor,

 

Je hebt gelijk, ik bereik er niets mee.

Het hele abonnement zit me al niet lekker sinds vorig jaar. 

Vandaag lees ik dat Kpn meeste klanten verliest, dus er loopt meer niet helemaal goed hier.

Ik hou niet van zulke constructies zoals die van bv fit at home, en het,gaat me nog niet eens zo om die 6 tientjes.

Maar bedankt voor de tip, wellicht dat er meer mensen zijn die wat aan deze thread hebben.

 

 


Om dit aanhangig te maken zal je een papieren brief naar KPN moeten schrijven, de KPN organisatie is nog steeds niet zo ver met hun ICT dat je hun voor officiele berichten bijvoorbeeld per Email kan bereiken en er dan een afschrift van hebt. (Was gisteren toevalig een klacht over in dit forum.)

Dit is pertinent niet waar, Cor. Je loopt ook al lang genoeg op het forum mee om te weten dat dit ook niet zo is.

Je kunt een papieren brief sturen, zeker. Hoewel dat niet de aan te raden weg is omdat het lang duurt voor die binnen is bij de afdeling en je toch vervolgens per telefoon een reactie krijgt. Dit forum net zo goed een officiële klantingang als telefoon, chat, Facebook en Twitter dat zijn. Een topic blijft ook gewoon staan en is zwart-op-wit. Tevens kunnen wij moderators dezelfde dingen doen als de collega's bij de andere ingangen. In veel gevallen zelfs ook meer.

Klachten over dingen handelen we hier ter plekke af, net als bij de andere ingangen. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan kunnen we het doorzetten naar de achterliggende klachtafdeling. Er wordt dan telefonisch contact opgenomen. Als iemand het niet via het forum wil doen, dan kan er een formulier worden ingevuld, Maar ook dan wordt er telefonisch contact opgenomen. E-mailcontact hebben we jarenlang gedaan maar zijn we vanaf gestapt juist omdat we zien dat klanten voor de meeste dingen graag een directer contact willen hebben. En dat veel dingen ook veel sneller op te lossen zijn dan mailtjes heen en weer sturen. Het forum werkt een beetje op dezelfde manier, maar heeft als aanvullend voordeel dat het openbaar is waardoor andere klanten kunnen helpen als ze willen en kunnen. Plus dat topics dus blijven staan en ook voor later langskomende klanten nog nuttig kunnen zijn. 

Feedback over hoe KPN dingen doet nemen we verder ook zeker intern mee richting de relevante afdelingen/mensen. Alleen valt daar dan over het algemeen niet op korte termijn iets over te zeggen of er dan ook wat verandert. Dus wat jij aangeeft over de onduidelijkheid van deze facturatie, Evelyn, heb ik dan ook al doorgezet.


Hartelijk dank voor je reactie Erik, dan wacht ik even rustig af!

 

Mvg


@evelyn78 

Verwacht jij dan nog een reactie van Erik? 

 


Niet van Erik zelf, maar gezien mijn vraag is doorgezet ben ik zeker van het feit dat ik in ieder geval antwoord krijg op mijn vraag.

 

Mvg


@evelyn78 

We zijn weer drie dagen verder. Heb je nog iets gehoord vanuit KPN? 

 


Nog geen reactie ontvangen,  maar ik heb geduld. 

Geen probleem. 


Niet van Erik zelf, maar gezien mijn vraag is doorgezet ben ik zeker van het feit dat ik in ieder geval antwoord krijg op mijn vraag.

Bedoel je dit, Evelyn:

Feedback over hoe KPN dingen doet nemen we verder ook zeker intern mee richting de relevante afdelingen/mensen. Alleen valt daar dan over het algemeen niet op korte termijn iets over te zeggen of er dan ook wat verandert. Dus wat jij aangeeft over de onduidelijkheid van deze facturatie, Evelyn, heb ik dan ook al doorgezet.

Want in dat geval ga je daar zelf geen reactie op krijgen. Dit is doorgezet richting de interne afdeling die zich hier mee bezig houdt. Zij kijken dan of ze er wat aan gaan doen en zo ja wat. Maar dat wordt niet specifiek op klantniveau weer teruggekoppeld.

 

Als jij zelf een verdere reactie wilt hebben, en het dus in de basis niet eens bent met wat ik heb aangegeven, dan kun je het beste onderstaand formulier invullen. Er wordt dan telefonisch contact met je opgenomen, over het algemeen binnen 5 werkdagen.

Klachten over dingen handelen we hier ter plekke af, net als bij de andere ingangen. Mocht dat onverhoopt niet lukken dan kunnen we het doorzetten naar de achterliggende klachtafdeling. Er wordt dan telefonisch contact opgenomen. Als iemand het niet via het forum wil doen, dan kan er een formulier worden ingevuld, Maar ook dan wordt er telefonisch contact opgenomen.