Skip to main content

Ik krijg met de Flickr app op de KPN TV box wel foto's in beeld, maar elke actie daarna, bv een foto aanklikken resulteert in het vastlopen van de app. Alleen met terugkeren naar de TV omgeving kom ik er weer uit.

Hoi @Peter Aarsman, de Flickr app werkt dus niet goed. 

De app loopt vast en is alleen af te sluiten door weer naar de tv te gaan? Daarna kan je de app wel gebruiken?

In ieder geval wil ik je aanraden om de tv ontvanger eens te resetten. Vaak is dat de oplossing. 


Hallo Bart,

Ik heb de tv ontvanger gereset, opnieuw mijn Flickr account gekoppeld, maar het resultaat blijft hetzelfde.

‘De app loopt vast en is alleen af te sluiten door weer naar de tv te gaan? Daarna kan je de app wel gebruiken?’ 

Nee, de Flickr app loopt vast na het aanklikken van een foto, kan er alleen uit door naar de TV omgeving te gaan door bv het drukken op de knop: TV gids. Ik kan daarna weer naar de Flickr app gaan, maar na het aanklikken van een foto loopt deze app weer vast.

 


Dat is een duidelijk verhaal. Kun je jouw profiel van gegevens voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik kijken wat ik hierin kan betekenen. 


Heb net mijn profiel ingevuld. Graag hoor ik of je iets voor me kunt doen.


Ik ben gaan analyseren. Laatste stap waarom gevraagd wordt is nog een reset van het modem. Werkt het daarna? Ik hoor het graag. 


Ik heb het modem gereset, maar zoals ik al verwachtte is het resultaat hetzelfde. Flickt loopt vast na het kiezen van een foto om groot in beeld te krijgen.

Heeft u zelf al eens geprobeerd of de Flickr app in de praktijk werkt?


Ik gebruik het niet, en je moet direct je account koppelen. Ik kan het dus niet testen. Maar ik heb melding voor je gemaakt bij de technische dienst. 

Binnen 5 werkdagen zullen ze contact met je opnemen. Hoor graag wat daaruit gekomen is. 


Er is al contact opgenomen, deze medewerker kwam er ook niet uit en zet de vraag door naar de afdeling die verantwoordelijk is voor de apps.


Hopelijk kunnen zij het oplossen.Â