Skip to main content

Vanuit het niets heb ik slecht beeld. Er verschijnen allerlei strepen in 't beeld, en als er ondertiteling is, staat het scheef en dubbel. Ik heb de tv zo'n 4 jaar, dus verwacht niet dat het daaraan kan liggen. Alles uit en weer inschakelen heb ik al geprobeerd. 

Hoi @Maaiket14 . Welkom op het forum.

Dat klinkt allemaal niet goed. Gaat dit over digitenne of Itv? Heb je ook gekeken of de HDMI kabel goed vast zit? 

Alle info is welkom. Mocht je tv meerdere HDMI ingangen hebben, zou ik daar ook eens een andere van proberen.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hai, 

 

Excuses voor de late reactie. Ik heb inderdaad nog een andere hdmi ingang, maar als ik die gebruik krijg ik helemaal geen beeld. Zo nu en dan krijg ik wel helder beeld, maar helaas nog steeds vaak verkleuringen, dubbele ondertiteling. Misschien iemand langs laten komen? 


Hoi @Maaiket14 .  Heb jij misschien nog een tweede tuner? Zo ja,  kun je die eens aansluiten.

Een monteur is in theorie mogelijk. Ik wil je wel voor kosten behoeden. Als het probleem namelijk in de tv zit, schrijft de monteur een factuur.

(gaat dit om digitenne of itv? ) 

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.