Skip to main content

Ook bij ons is de ontvangst hopeloos flikkeren en af helemaal wegvallen ondanks dat er een paar keer een monteur is geweest

 

Verder hadden we eerst 2 tv toestellen ,Maar we hebbe er nu nog mar 1 waar moet dat kstje naar toe worden gestuurd?

Jpassenierabonee ***

 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, klantnummer verborgen

Hoi @prrobleemoplosser. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen hebt met het beeld. Je geeft aan dat er al een KPN Monteur bij jou langs is geweest. Wat heeft deze monteur precies gedaan en gezegd over de verstoring? Heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Als je dit nog niet hebt gedaan, dan zou ik je willen vragen om dit te doen. Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Je kan in MijnKPN een tv-ontvanger verwijderen uit het abonnement. Er wordt dan een retourdoos toegestuurd om de tv-ontvanger gratis terug te sturen naar KPN. Als je er niet uitkomt, dan kan ik het ook voor jou in gang zetten zodra ik jouw gegevens heb. Laat je een berichtje achter in dit topic?

 

 


Hoi @prrobleemoplosser. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je problemen hebt met het beeld. Je geeft aan dat er al een KPN Monteur bij jou langs is geweest. Wat heeft deze monteur precies gedaan en gezegd over de verstoring? Heb je de tv-ontvanger al eens gereset? Als je dit nog niet hebt gedaan, dan zou ik je willen vragen om dit te doen. Laat je ook gelijk jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Je kan in MijnKPN een tv-ontvanger verwijderen uit het abonnement. Er wordt dan een retourdoos toegestuurd om de tv-ontvanger gratis terug te sturen naar KPN. Als je er niet uitkomt, dan kan ik het ook voor jou in gang zetten zodra ik jouw gegevens heb. Laat je een berichtje achter in dit topic?

 

@prrobleemoplosser Ik zie dat je niet hebt gereageerd op mijn laatste bericht. Ik ga er vanuit dat je via een andere weg contact met ons hebt opgenomen om dit probleem te verhelpen. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!


Reageer