Skip to main content

Recent heb ik een KPN 4k tv ontvanger gekregen. Deze is geïnstalleerd door een medewerker van KPN. Nu heb ik sinds kort dat het beeld kort zwart wordt en weer door gaat. Bij gebruik van zowel de originele HDMI kabel van KPN en zelf aangeschafte vervanger is dit het geval. Ik zie dat het een veel voorkomend probleem is, maar ik krijg het niet opgelost. Graag zou ik hier hulp bij krijgen van KPN.

Hoi @Marijn94. Welkom op het KPN Forum! Wat een vervelend probleem. Ik kan mij voorstellen dat je hier zo snel mogelijk een oplossing voor wilt hebben. Heb je de stappen op onze Servicepagina al eens doorlopen? Als dit het probleem niet verhelpt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!


Beste @Vikash,

 

Ik heb de stappen via de servicepagina doorlopen. Helaas heeft dit niet geholpen. Enkele oplossingen die ik daarnaast heb geprobeerd:

  • wisselen HDMI kabel (meegeleverde HDMI kabel heb ik altijd gebruikt.
  • wisselen HDMI ingang in TV
  • Tv reset
  • Modem reset
  • Tv ontvanger reset

Helaas heeft het tot op heden allemaal nog niet mogen baten. 


Het probleem:

Het beeld flikkert constant van wel beeld naar zwart. Het geluid blijft wel correct doorlopen.

 

Ik hoop dat je mij hierbij kan helpen.


@Marijn94 Wat jammer dat het doorlopen van onze servicepagina het probleem niet heeft verholpen. Ik heb dit probleem intern doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij gaan dit verder onderzoeken en nemen telefonisch contact met jou op. Laat je mij weten hoe het afloopt?


@Marijn94 Ik zie dat onze technische afdeling een nieuwe tv-ontvanger en nieuwe netwerkkabels heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen?


@Marijn94 Ik zie dat onze technische afdeling een nieuwe tv-ontvanger en nieuwe netwerkkabels heeft toegestuurd. Is het probleem daarmee verholpen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat een nieuwe netwerkkabel het probleem uiteindelijk heeft verholpen. Als je toch nog hulp nodig hebt, dan weet je ons te vinden!😊