Skip to main content
goedeavond sinds enkele dagen heb ik flitsende beelden OP mijn nieuwe Sony tv. Ikzelf heb er als aan gedaan



wat IK moest doen IK HEB zelf DE decoder omruilen van boven naar beneden decoder al een Rezet gegeven ook DE Expiria box maar het blijft pas nieuwe kabbels.of DE TV moet naar gekeken worden die pas 4 maanden oud IS. Ikzelf weet het niet meer NU dinsdag gaat IK naar de winkel waar ik de TV gekocht heeft DUS IK WACHT NOG WEL af .groetjes cor beetje terleur gesteld. 🤔
Heb je ook last van flitsende beelden als je via een app op de Sony televisie zelf naar een film kijkt?
Hoi wjb IK HEB geen app het gaat via de decoder. 🤔
Heb je een Netflix abonnement?

Zo ja, gebruik de Netflix app van de Sony televisie en anders kan je eens een YouTube film starten via de YouTube app van de Sony televisie.
Hoi Cornelis.



wjb bedoelt een app via de Smart TV functie even aanzetten, bijvoorbeeld Youtube of inderdaad Netflix en daar een video afspelen. Dit om te achterhalen of het aan de ontvanger of aan de televisie ligt. Wanneer het daar ook gebeurt, dan heeft dat niets met de ontvanger te maken.



We horen graag van je.
Goedemiddag Alex_p ikzelf heb ER als aan gedaan ik hebt ook de decoder omgeruild die van boven naar beneden EN DIE van beneden naar boven doet goed ook als een Rezet gegeven ook Expiria box ook harde Rezet. maar ik wacht wel af. IK BEN NU even weg. op een centerpark samen met mijn vrouw ons 30 jaar huwelijk feest vieren en haar 70 verjaardag OP 6 octber. DINSDAG even naar winkel waar IK DE TV heeft gekocht. híj is pas vier EN half MAAND oud moet toch goed zíjn. HET IS een Sony bravia 4k tv. U hoort wel van mijn groetjes cornelis48.
Ook ik heb al tijden een Sony bravia 4K (KL-43XD8305) en uiteraard moet zo'n Sony het gewoon goed doen.

Gefeliciteerd met jullie 30 jarig huwelijk en feliciteer jouw vrouw ook met haar 70ste verjaardag. Heel veel plezier nog in het centerpark.
Ook van ons hier gefeliciteerd met deze mijlpaal, geniet ervan daar. We horen het wel als jullie weer terug zijn.
Gefeliciteerd Cornelis! 🎉🎂
Jij en je vrouw van harte gefeliciteerd @cornelis48. 🎂🎂
Hieperdepiep, @cornelis48 !
Van harte gefeliciteerd, @cornelis48! 💚
Gefeliciteerd! ☺️

Goedeavond beste forum vrienden. Inmiddels lag het toch aan de tv zelf  een Sony bravia 4k NU 5 maanden oud dat flitsen .hij is op gehaald door BCC. en naar Sony fabriek gegaan hij is een maand weg ge weest .is nu en terug werk prima. was een fabriek fout .maar als doet het weer ook internet die deed het ook niet. misschien straks naar 4k.maar daar wacht IK nog even MEE. IN dacht ik vertel het maar op het forum. groetjes cornelis48 👍😉


Dank voor je terugkoppeling en fijn dat je tv het weer doet! :relaxed: .


Top Cornelis, ook namens mij dankjewel.