Skip to main content

Hallo,

Wil je vanavond kijken naar een prachtige serie mis ik weer een helft.

Dit is een film op de Duitse zender ZDF. De Bergretter, zeker nooit van gehoord jullie.

Begint, de ontvanger weer te blokkeren, iedere keer weer, nu is ook nog eens geen informatie op de balk te zien.

Anders kun je dit terugkijken, had de film opgenomen, kon ook geen geplande opname bekijken niks meer alles blanco.

KPN maak toch eens een betere ontvanger dan deze flutontvanger is zeker rijp voor de sloop.

Dan krijg je als je KPN held, een of andere domme medewerkster aan, de lijn die niks weet van dit alles, waar gebeurt, zit zeker weer meer koffie te drinken, ook waar gebeurt, en ze had niet veel tijd om alles uit te leggen, ze interesseerde zich gewoon niet.

Dan kan ik ook zo mijn geld voor niets verdienen, hopeloos. 

Je moet veel zelf doen, plus nu vanavond dat er geen informatie is. Of je geplande video opnames ligt nu ook eruit

O ja, ook dat ze door de nieuwe software mijn internet op de televisie weggedaan heeft, door de nieuwe software

Want kon anders nog ook oudere films apart kijken, via mijn televisie enz enz.

Echt een waardeloze en trage software en ontvanger daar betaal je teveel voor.

Nu nog steeds geen informatie het hele blok is weg.

Doe ook geen KPN bellen , want dan moet  ik weer zelf vanalles doen, en hier heb ik echt de balen vandit is op iedere zender geen informatie

Jullie doen ook maar wat.

Of het nu werkt of niet!!

 

Een ontevreden klant best een tijd al

 

 

 

Een troost (kuch): KPN verbrak gewoon meteen maar de verbinding. 


Beste @Annelies_66,

Er was helaas een storing gaande, excuses voor het ongemak. Klik op de onderstaande link voor meer info:

 


Hallo Denis

 

Het is iedere keer hetzelfde niet een keer maar verschillende keren.

Dan nog dat die ontvanger steeds blokkeert moet je weer alles opnieuw aanzetten.

Het is echt niet normaal na die update.

Hoop dat die beter wordt de 19e