Skip to main content

Eind maart start de Formule 1.

Helaas niet meer op RTL Televison. 

Dus ben ik van plan om een abonnement te nemen, zodat we F1 kunnen kijken.

 

Hoe graat is de kans, dat er volgende week een mooie aanbieding voor Ziggo Sport is? 

Overweeg dan om een F1 TV Pro abonnement af te sluiten.


Ik heb even gekeken, helaas is er geen aanbieding van Ziggo Sport. Ik heb deze namelijk zelf 3 maanden gehad, wat @wjb hier aangeeft is een goed idee. Maar er is wel een “maar,” je kunt alleen ‘casten’ naar jou tv met de website-versie van F1 TV. (PC) Met de app is het (nog) niet mogelijk. 


Overweeg dan om een F1 TV Pro abonnement af te sluiten.

 

Thanks


Hi F1 fans,

Volgens de Duitse RTL site, RTL heeft een overeenkomst gesloten met SKY Duitsland over het door geven van 4 F1 races, met het vertrouwde team verslaggevers, welke races dat zijn is niet bekend


Het einde van het seizoen nadert, de spanning stijgt! 

De race in Saoedi-Arabie wordt komende zondag ook uitgezonden op RTL-Duitsland.
17:15 - 18:30 uur   voorbeschouwing
18:30 - 20:15 uur   race

Dus te zien voor de KPN-abonnee of FTA via de satelliet.


 


Nu dus kijken via RTL. 

Normaal kijk ik geen Formule 1, maar voor nu wel leuk.👍 Het wielrenseizoen is afgelopen en het schaatsen begint pas om 20.30. 
 

Mooie kijk-live-sportavond. 😎


Dan met de Nederlandse radiostream luisteren. Wel even één van de twee een paar seconden op pauze om een synchroon beeld en geluid te krijgen. :joy:

 

 


Niet nodig @Jeroen Ruiter . Geen problemen met het verstaan van de Duitse taal. Ik zie net dat Max Verstappen trouwens vloeiend Duits spreekt. 


Ik kan het wel verstaan maar luister toch liever naar de bekende Olaf. Of ga je mij nu compleet negeren omdat ik kamp Olaf ben? :joy:


HaHa @Jeroen Ruiter ,

Ik heb geen enkele mening over Olaf Mol. Ik heb hem werkelijk nog nooit gehoord.😂😂


Ik hoor net dat de wedstrijd in Duitsland om 20.05 verder gaat via n-tv. Voor mij geen probleem. Die heb ik ook op de satelliet, maar de mensen die via KPN kijken? 


Het einde van het seizoen nadert, de spanning stijgt! 

De race in Saoedi-Arabie wordt komende zondag ook uitgezonden op RTL-Duitsland.
17:15 - 18:30 uur   voorbeschouwing
18:30 - 20:15 uur   race

Dus te zien voor de KPN-abonnee of FTA via de satelliet.



 

 

Dus… schotel, FTA satelliet ontvanger, en dan heb je gratis Formule1 (live) met Duits commentaar ?

wist ik nog niet, heb hier nog verzopen LBA en MPEG2 type ontvanger, dus, vervangen afregelen , en gaan … ?


Het is in ieder geval een bijzondere wedstrijd.


Het einde van het seizoen nadert, de spanning stijgt! 

De race in Saoedi-Arabie wordt komende zondag ook uitgezonden op RTL-Duitsland.
17:15 - 18:30 uur   voorbeschouwing
18:30 - 20:15 uur   race

Dus te zien voor de KPN-abonnee of FTA via de satelliet.



 

 

Dus… schotel, FTA satelliet ontvanger, en dan heb je gratis Formule1 (live) met Duits commentaar ?

wist ik nog niet, heb hier nog verzopen LBA en MPEG2 type ontvanger, dus, vervangen afregelen , en gaan … ?

@Eric-Jan van den Bogaard Niet alle wedstrijden, ik geloof dat er dit jaar een stuk of 8 FTA te zien waren. Normaal kijk ik nooit, vandaag wel vanwege de spanning. Vind het trouwens maar rommelig met al die ongelukken. 


Ja, weinig pace, en dan straks ook nog lange rechte stukken, kan Hamilton ook nergens tegen aan rijden :(

Maar FTA ? zonder ergens anders een abo/card op te hebben ?


FTA, dus vrij te ontvangen.  


De laatste race van 2021 is gratis te zien voor alle klanten met Interactieve TV : 

 


Pole, perfect begin.

Nu hopen dat hij het morgen afmaakt. 

En dan volgend jaar kijken via Viaplay (€ 13,99 per maand, goedkoper dan Ziggo Sport). 


Pole, perfect begin.

Nu hopen dat hij het morgen afmaakt. 

En dan volgend jaar kijken via Viaplay (€ 13,99 per maand, goedkoper dan Ziggo Sport). 

En je kunt ook naar films en series kijken. 😁 En natuurlijk sport! 😜


KPN maakt reklame voor nieuwe klanten en deze nieuwe klanten kijken in 2022 gratis Formule1 (zie DFT - Formule1 kijken)...hoe zit het met trouwe bestaande klanten (zelf al ruim 30 jaar trouwe klant)?


KPN maakt reklame voor nieuwe klanten en deze nieuwe klanten kijken in 2022 gratis Formule1 (zie DFT - Formule1 kijken)...hoe zit het met trouwe bestaande klanten (zelf al ruim 30 jaar trouwe klant)?

Die hebben in het verleden al een keer een welkomstkorting gehad.


KPN maakt reklame voor nieuwe klanten en deze nieuwe klanten kijken in 2022 gratis Formule1 (zie DFT - Formule1 kijken)...hoe zit het met trouwe bestaande klanten (zelf al ruim 30 jaar trouwe klant)?

Die hebben in het verleden al een keer een welkomstkorting gehad.

@wjb bedankt voor je reactie en m.i. staan deze welkomskortingen staan los van het product wat KPN nu aanbied, zeker gezien het verschil in prijs.


KPN maakt reklame voor nieuwe klanten en deze nieuwe klanten kijken in 2022 gratis Formule1 (zie DFT - Formule1 kijken)...hoe zit het met trouwe bestaande klanten (zelf al ruim 30 jaar trouwe klant)?

Die hebben in het verleden al een keer een welkomstkorting gehad.

@wjb bedankt voor je reactie en m.i. staan deze welkomskortingen staan los van het product wat KPN nu aanbied, zeker gezien het verschil in prijs.

Nee, het is gewoon een welkomstcadeau.

Je kunt kiezen tussen verschillende welkomstcadeau's.