Skip to main content
Beantwoord

Formule1 niet live te zien via Ziggo Sport Racing

• May 2, 2021
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Waarom is de F1 van Portugal op 2 mei niet live te zien via ziggo sport racing op kpn?

Beste antwoord door Dennis Overbeek

@Elsieb 

De race is te zien op Ziggo Sport Select kanaal 233. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

@Elsieb 

De race is te zien op Ziggo Sport Select kanaal 233. 

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op het forum @Elsieb, de race was inderdaad op de Select zender van Ziggo Sport. Heb je de race daar nog kunnen kijken?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 3, 2021

Voor het weekend abonnement uitgebreid met ziggo sport, maar heb alleen kanaal 236 gekregen en kon de race dus niet live zien. Heb de tv ontvangers uitgezet en herstart, maar zonder resultaat. Hoe krijg ik de andere kanalen van ziggo sport er op?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 3, 2021

Na veel zoeken in menu kwam ik de ontbrekende ziggo kanalen tegen in uitgeschakelde kanalen. Geen idee waarom ze daar terecht zijn gekomen, maar kan ze nu wel zien.

Jasper van KPN
Moderator

Als de zenders verborgen waren is dat waarom je ze nog niet kon zien inderdaad. Je hebt ze nu weer zichtbaar gemaakt begrijp ik, je kunt ze nu wel zien. Komend weekend kan je op die manier de race in Barcelona kijken, ik vermoed dat die weer op het Select kanaal zal worden uitgezonden.