Skip to main content

Hallo,

Ik wil een formule1 wedstrijd kopen, Ik wil de wedstrijd van zondag zien. Ik kom wel op de pagina waar je de westrijd kan kopen, maar ik zie nergens een knop betalen oid… Hoe moet dit?

Op welke kanaal kan ik die uiteindelijk vinden wanneer ik hem gekocht zou hebben?

Hallo @morice ,

Voordat je verder gaat: Op RTL-Duitsland is de race gratis te zien. 
 


Noordzee,

Dank voor de tip… Net even gekeken op de tv gids. Inderdaad!!


Graag gedaan 👍 Veel plezier zondag! 


Gisteren de F1 wedstrijd gekocht voor 6 Euro maar nu blijkt dat je toch het ESPN pakket moet hebben. Die hebben wij niet en zijn dus de 6 euro kwijt en geen wedstrijd. Had wel bij de instructies mogen staan. Helaas. Er staat gekocht in het aankoop menu maar kan niet naar het kanaal waarop F1 wordt uitgezonden.


Dat lijkt me ook wel heel zuur. Volgens KPN kan je een wedstrijd kopen, maar dus toch niet helemaal. Lijkt me toch dat je dn je geld terug kan vragen..


Hallo @Ed de Ruiter kijk snel op kanaal 272 t/m 283 (Ziggo Sport Totaal). Daar zou de gekochte wedstrijd op je moeten staan te wachten.

Zie: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/live-losse-sportwedstrijden-kijken.htm


F1 zit niet in het ESPN pakket maar het Ziggo pakket.

Maar als je wat euro’s aftikt kan je een losse race kopen.


@Ed de Ruiter

Schakel anders snel naar RTL-Duitsland! Daar kun je de race ook volgen.


Klopt. Kwam ik vanmiddag achter. Bedankt, maar toch jammer dat je een dergelijke wedstrijd niet kunt kopen zonder ESPN of Ziggo in je pakket te hebben. 


Je koopt een wedstrijd juist omdat je niet Ziggo Sport in je pakket hebt.
Heb je al op kanaal 272 t/m 283 gekeken? Daar staat jouw gekochte wedstrijd.

Zie: https://www.kpn.com/televisie/pakketten/live-losse-sportwedstrijden-kijken.htm


Hi @Ed de Ruiter, je hebt absoluut géén ESPN of Ziggo sport nodig om een los gekochte wedstrijd te kopen. Waar maak jij uit op dat dit wel zo zou zijn? 


Sterker nog. Als je die pakketten hebt kun je helemaal geen wedstrijden kopen. Die staan dan gewoon niet onder MENU → SPORT namelijk.

Maar je moet dus onder vandaag, morgen of overmorgen een wedstrijd selecteren en dan op de RODE knop drukken. Druk je op de BLAUWE dan kan je een heel sportpakket (espn danwel ziggo sport) kopen en dat wil je op dat moment natuurlijk niet. Maar wel één evenement.


Makkelijk verdiend geld KPN. Wedstrijd gekocht, niet kunnen kijken…

Te laat gezien dat ie op RTL te kijken was (kom nu net op t forum...).

Maar KPN zou wel fijn zijn als er eerst staat dat je een abonnement moet hebben om een wedstrijd te kunnen kopen. 

 


Voor mij helaas te laat maar via via krijg ik te horen dat een pakket niet noodzakelijk is. Als je geen pakket van Ziggo of ESPN hebt, staan de benodigde kanalen op verborgen. Die had ik moeten activeren. Als je geen pakket hebt worden de zenders verborgen en kan de aankooplink de zender niet opstarten. Heb nu Ziggo kanaal 272 geactiveerd en ga de volgende keer weer ern poging wagen.


Maar KPN zou wel fijn zijn als er eerst staat dat je een abonnement moet hebben om een wedstrijd te kunnen kopen. 

@JvdPoll . Je koopt een wedstrijd juist als en omdat je geen abonnement op Ziggo Sport hebt. Één wedstrijd kopen doe je met de rode (!) knop van uit MENU → SPORT.

 staan de benodigde kanalen op verborgen. Die had ik moeten activeren. Als je geen pakket hebt worden de zenders verborgen en kan de aankooplink de zender niet opstarten. Heb nu Ziggo kanaal 272 geactiveerd en ga de volgende keer weer ern poging wagen.

Oh, dat is nieuw voor mij, @Ed de Ruiter . Goed dat je dit vermeldt. Kan ik (en anderen) dan meenemen bij volgende vragen hierover.

De komende 3 jaar (tenminste) is Formule 1 niet via SPORT ON DEMAND of Ziggo Sport beschikbaar. Via SPORT ON DEMAND is het alleen aanbod van ESPN en Ziggo Sport namelijk.

Hopelijk komt de Viaplay app op de decoder. Maar bij Viaplay zul je echt een abonnement moeten hebben.


Ik kan de kanalen gewoon zien in de gids, dus naar mijn idee niet verborgen.

Gewoon jammer dat de mogelijkheid geboden  om zo'n evenement te bekijken  tegen betaling en t vervolgens na betaling is het niet zichtbaar. KPN is daarna niet bereikbaar. Valt tegen. Tot nu toe altijd tevreden geweest. 


Ik lees dat dit weekend de uitzending vrijgegeven worden voor Nederland. Iedereen kan dus kijken via het Ziggo kanaal.


Ja, dat lees ik ook op TotaalTV.nl 

 

auteur : Jarco Kriek 

 

KPN

KPN-woordvoerder Gerd de Smijter bevestigt aan Totaal TV dat het telecombedrijf alle kanalen van betaalzender Ziggo Sport Totaal voor alle klanten die een Interactieve TV-abonnement kopen gedurende de race openzet. De kanalen van Ziggo Sport Totaal zijn bij KPN in de zenderlijst op de voorkeuzeposities 233 tot en met 236 te bekijken. KPN stelt dat deze actie tot stand is gekomen door samenwerking met Ziggo Sport Totaal, dat onderdeel van VodafoneZiggo is.

Nu ook hier op het forum :