Skip to main content

Beste KPN,

Twee weken geleden heb ik telefonisch contact met jullie gehad, over de afstandbediening van de televisie. Ik ben na enige tijd uiteindelijk goed geholpen, waar ik erg blij mee was.

Echter heb ik gisteren een forse telefoonrekening gekregen, waar ik helemaal niet blij mee ben.

Ik heb ook een abonnement bij jullie met mijn telefoon, en ga er vanuit dat deze gesprekken dan ook kosteloos zijn. 

Wij betalen 60 euro in de maand voor televisie, en vind de uitleg over de niet werkende afstandbediening dan gewoon service. 

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Hallo @Jessica1992 ,

Als je rechtstreeks met KPN belt via 0800-0402, dan is dat helemaal gratis. 
 

Waarschijnlijk heb je via Google gezocht naar het nummer van KPN en ben je uitgekomen op een commercieel belbedrijf met een 0900- of 0906-nummer. Zij hebben jou doorverbonden naar het gratis nummer van KPN, maar je bleef ondertussen wel 100 cent per minuut betalen voor dat commerciële nummer. 

KPN kan er verder niets aan doen. Zij zijn niet verantwoordelijk voor jouw belgedrag. 
 

Voortaan dus met 0800-0402 bellen! 

 


U heeft gebeld via een duur belbedrijf wat u gevonden heeft op Google waarschijnlijk.  Als u een nummer zoekt ga dan altijd eerst naar de site van het desbetreffende bedrijf om dit soort gevallen te voorkomen. 


Dat zal het inderdaad geweest zijn.

Ik zal hier de volgende keer op letten.

Â