Skip to main content

Ik word er een beetje moedeloos van. Die foutmelding bij afspelen blijft bij bepaalde opnames nog steeds terugkomen. Ontvanger uit- en aanzetten helpt niet. De harde reset helpt niet. Heeft iemand nog een oplossing?

Beter dat ze dat ze het oude weer terugzetten en het nieuwe software terugzetten als het wel werkt. 

Ik weet niet of wij hetzelfde probleem hebben maar de laatste dagen zie ik steeds meer dat programma's NIET worden opgenomen.


@MelskeH ik denk het wel en nog velen met ons helaas. Ik merk af en toe dat de gids ook af en toe een eigen leven leidt. KPN maar weer eens bellen. 


Hoi @IkkeJol en @MelskeH . Helaas waren er een aantal issues met ons itv platform.

Werkt het opname terugkijken nu weer zoals het hoort?


Goedenavond. Nee helaas blijkt dat er toch opnames niet gedaan worden terwijl er wel een uitzending is geweest. Dit is niet het enige probleem met de nieuwe tv gids 😢. Gids reageert niet op keuze met de afstandsbediening . Maakt niets uit met nieuwe batterijen. Soms moet je meerdere keren dezelfde keuze maken voordat je daar bent waar je wilt zijn. Bloed irritant. Mogelijkheid om de oude tv gids terug te krijgen?


Ja en nee opgelost, gisteren rond 20:30 uur kon ik helemaal geen opnames terugkijken, telkens een fout melding dat de server niet reageerde. En dat terwijl ik wel internet had en normaal kon TV kijken. Na 2 keer de ontvanger uit en aan hebben gezet was het probleem "opgelost” en kon ik wel weer de opnames terugkijken. Trouwens Het waren alle opnames die er op dat moment stonden die ik niet kon terugkijken.


@IkkeJol . Jammer om te lezen. Ik vrees niet dat het oude menu terugkomt. Wat we wel proberen is om de huidige software te verbeteren.

In dit topic kun je dat volgen: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-interactieve-tv-update-het-nieuwe-menu-501234

(er is veel kritiek op de nieuwe software. Ik zou liegen als ik dat niet onderken. Ik hoop dat onze ontwikkelaars snel met een betere software komen waardoor je weer een goede itv ervaring gaat krijgen)