Skip to main content

Ik wou zondag naar de F1 op Canvas kijken, echter wel geluid maar geen beeld.

Heb zonet de app verwijderd en weer geprobeerd, alleen beeld bij de regionale zenders en NPO1-3. Bij de rest alleen geluid. Bij het hele EK kon ik moeiteloos schakelen tussen NL en BE zenders.

Bij gebruik van de online versie foutmelding 3016 op alle zenders.

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

 

 

Hi @jojootje, niet handig dat iTV online afgelopen weekend niet goed werkte, juist toen je Formule 1 wilde kijken. Het speelde op meerdere zenders en zowel via de app als wanneer je iTV online in een browser gebruikt, begrijp ik.

Was dit alleen afgelopen weekend, of speelt het nog steeds? In het laatste geval, helpt het als je de app verwijdert en opnieuw installeert? Ik raad je voor de online versie aan om eerst je cookies en tijdelijke internetbestanden te verwijderen. Als dat niet helpt, dan ben ik benieuwd naar hoe het gaat in een andere browser, bijvoorbeeld Google Chrome of Mozilla Firefox. Laat maar weten of je er uit gekomen bent.


Hoi Alexandra,

  1. App opnieuw geinstalleerd: zelfde resultaat, alleen beeld bij NPO en regionale zenders, rest uitsluitend geluid
  2. Opnames van Net5 in App alleen geluid, geen beeld
  3.  Google Chrome geschiedenis verwijderd: foutmelding 3016 bij alle zenders
  4.  Mozilla Firefox werkt
  5. Tablet voorzien van “augustus security update” en rebooted.

@jojootje Fijn dat je alles hebt kunnen proberen! Met andere woorden, het werkt in de app nog niet, net als in Google Chrome. Het geen beeld, wel geluid geldt dus ook voor de opnames lees ik. Het werkt dus wel in Mozilla Firefox, klopt dat?

Op welk merk en type apparaat gebruik je de iTV app? Als je dit op een ander apparaat (mobiele telefoon of tablet) test, wat gebeurt er dan? 


Samsung Galaxy Tab S6 Lite, op Samsung Galaxy Note 10 Lite werkt het perfect.

 


Samsung Galaxy Tab S6 Lite, op Samsung Galaxy Note 10 Lite werkt het perfect.

Top, goed om te weten. Ik wil een melding voor je aanmaken bij onze Technische Dienst, zodat ze dit voor je kunnen nakijken. Daarvoor heb ik nog twee dingen nodig, het gaat om de Tab S6 Lite aangezien de iTV app daarop niet werkt. Op welke Android versie draait de Tab S6? En welke versie van de iTV app heb je (deze kan je vinden onder kopje Profiel > Hulp & ondersteuning > Over deze applicatie)? 

Je krijgt geen foutmelding te zien toch? Alleen zwart beeld en wel geluid?


iTV app: v7.2.13

Android 11, kernelversie 4.14.113-21664330.

Ik krijg geen foutmelding in de app.

Alleen beeld en geluid op NPO- en Regionale zenders, alle andere zenders alleen geluid.

Bij gebruik van de tv.kpn.com website krijg ik op alle zenders fout 3016 in Google Chrome.

 

 


@jojootje Dankjewel voor alle info! Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij starten het onderzoek en nemen contact met je op zo gauw er meer bekend is. Ik verwacht dat dat binnen enkele werkdagen gebeurt. Zij helpen je verder dit op te lossen. Laat het gerust weten als je vragen hebt en ik hoor graag hoe het verder is verlopen.


@jojootje Dankjewel voor alle info! Ik heb een melding aangemaakt en doorgezet naar onze Technische Dienst. Zij starten het onderzoek en nemen contact met je op zo gauw er meer bekend is. Ik verwacht dat dat binnen enkele werkdagen gebeurt. Zij helpen je verder dit op te lossen. Laat het gerust weten als je vragen hebt en ik hoor graag hoe het verder is verlopen.

TD heeft het opgelost, blij dat het niet aan mijn kant zat.


@jojootje Goed om te horen en fijn dat ze 't voor je opgelost hebben 🙂 Je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.


Hoi, ik heb hetzelfde probleem. Via de app kan ik op mijn 4G wel opnames kijken, maar via de WiFi krijg ik de melding dat de video niet beschikbaar is. Via de klantenservice verwezen naar tv.kpn.com, maar daar krijg ik bij alles de foutcode 3016. De apps van bv Netflix en videoland werken wel prima op de WiFi. Ik heb de app al verwijderd en terug gezet. Ik heb ook Android versie 11.