Skip to main content
Hoi!



op dit moment zit ik in zweden en heb tot nu toe prima gebruik kunne n maken van interactieve tv op mijn macbook.



nu krijg deze foutmelding als ik via de browser tv wil gaan kijken:



Fout bij het starten van de video (403-10146)



op mijn Iphone doet de App het wel.

Wat kan ik het beste doen?
storing bij kpn
ik heb het ook, op mijn iphone werkt de oude site nog wel.

Op mijn laptop oude site hangt, nieuwe site geeft ook de foutmelding...



doe er eens wat aan KPN
Alphen a/d Rijn - 20:34 storing ! 403 10146
storing bij kpn

is dat echt? jullie kunnen normaal ook gewoon interactieve tv kijken buiten NL op je laptop?
Hier sinds vanmorgen ook de code 403-10146 (op laptop).

Helpdesk komt met opgelezen script en uiteindelijk ligt het opeens aan een verouderde versie van besturingssysteem. ????

Dit slaat nergens op, als het gisteren nog wel werkte zit er dus bij KPN nu iets niet goed. Waarom anders meer meldingen van vandaag hierboven?

Zelf ook oude log-ins verwijderd, Chrome opnieuw geïnstalleerd. Niets!

Ook oude portalsite werkt niet goed.

Kortom: KPN kom met oplossing!
..en hier ook het probleem op MAC OS Mojave 10.14.3 . Firefox 65.0.1 ook in Safari 12.0.3.

https://www.interactievetv.nl/tv-kijken

(Fout bij het starten van de video (403-10146))
Beste @Mies1984 en iedereen verder, welkom! Heel fijn dat jullie de berichten in hetzelfde topic geplaatst hebben, dat communiceert het makkelijkst! Ik heb ook begrepen dat er problemen waren en/of zijn. Mocht je nog steeds problemen ervaren, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer? Dat geldt voor iedereen die zich hier gemeld heeft. Ik geef dan intern door dat ook jullie hier tegenaan lopen en hopelijk is het dan snel opgelost!
Hi,

Hier sinds gisteren het zelfde probleem bij ITV: Fout bij het starten van de video (403-10146).

Op MacBook pro met zowel Firefox als Chrome..



(en het aanpassen van het forumprofiel werkt ook niet, wijzigingen worden niet opgeslagen)
Profiel aangevuld hopelijk is er een oplossing
@Mies1984 top! Ik heb je gegevens doorgegeven.



@CCCC wat gek! Je mag me deze ook in een privébericht sturen. Dan geef ik je gegevens intern door.
Ik heb sinds zondag ook dit probleem.
Ik kan ook niets met de interactieve tv. inloggen gaat wel maar als ik een programma wil kijken krijg ik de foutcode 403-10146. Ik heb mijn modem opnieuw opgestart en probeer te kijken via firefox en chrome maar dezelfde fout.
ik werk met chrome en side interactivetv.nl.

Gisteren gebeld met KPN.

Wisten op dat moment ook niet wat het probleem kon zijn, dus niets opgelost.
@CCCC ik heb een melding aangemaakt!



@jan.p ben jij klant bij KPN? Of wellicht bij Telfort? Wil je je adresgegevens eens checken?



@Papillon1946 is er voor jou ook een melding gemaakt? Zo niet, vul vooral je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s), dan doe ik dit alsnog.


ik ben klant van NLE maar als gebruiker via KPN

jan.p
ik ben klant van NLE maar als gebruiker via KPN

jan.p


Bij mij werkt het weer zoals de bedoeling is. Gelukkig!!
Wat fijn dat het weer werkt! Wij als klantenservice kunnen geen gegevens van NLE klanten inzien, maar dat is in dit geval dus ook niet meer nodig gelukkig 🙂.



Ik ga er voorzichtig vanuit dat het bij iedereen weer werkt. Mocht je hier toch nog tegenaan lopen, laat het vooral weten.
Bij mij werkt het ook weer!... een verklaring graag!

WW
Bij mijn doet de site het ook weer! Heel fijn hopelijk is jet een storing die niet vaak voor komt.
Gelukkig werkt het weer.

bedankt voor de berichten.
@w.wierenga het is niet duidelijk wat het probleem veroorzaakt heeft! Fijn dat het in ieder geval voor iedereen weer opgelost lijkt 🙂
Hier doet het het ook weer, zoals hiervoor ...

Ook ik ben al een paar weken bezig om webtv weer aan de praat te krijgen.

Melding: Fout bij het starten van de video (403-10146).

Wat kan ik doen?


Ha @Duyck14, welkom! De problemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Ik wilde je gegevens erbij halen, maar zie dat je op dit adres geen klant van KPN bent, klopt dat? Zo ja, verwijs ik je even naar jouw eigen provider. Zo nee, wil je dan checken of je de gegevens goed genoteerd hebt?
Is XS4all, maar die zeggen dat ze de foutcode niet kennen. En als ik zoek dan kom ik dus toch bij kpn terecht.