Skip to main content

Ik heb dit probleem sinds de laatste update van itv een paar dagen geleden op mijn Samsung Galaxy s7

Alle apps zijn up to date

En ook ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Dit was vorig jaar opgelost door chrome opnieuw te installeren,  maar nu dus niet.

Wie kan me helpen?

Hallo @Erik 25 Via welke app probeer je dan een video te starten? Of speelt dit met elke app? Heb je het probleem alleen via wifi, of ook met een reguliere verbinding? 


Hallo, met de itv app van kpn, ik heb geen problemen met npo 1/npo 2/npo 3

maar met alle andere zenders

ook terugkijken werkt, als ik een discovery programma wil kijken van een paar dagen geleden, niets aan de hand.

als ik een discovery uitzending wil kijken, die nu speelt, krijg ik die foutmelding

het is met wifi en met 4g, ik heb de app op een samsung tablet van een buurvrouw geinstalleerd: die doet het ook niet.

de app die ik nu gebruiken mag van haar t-mobile werkt wel goed.

 


Dank voor de toelichting, @Erik 25 En krijg je ook een bepaalde melding te zien? Via de tv-ontvanger werkt alles wel zoals het moet? Ik kijk graag even mee. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Dag @Erik 25 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles nu in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag! 


Dag @Erik 25 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat alles nu in orde is, maar als je nog hulp nodig hebt dan lees ik het graag! 

Hoi Bart, het emailtje stond in de spam van sohosted, ik zie het nu pas, ik heb alles ingevuld.

het werkt nog steeds niet. als ik live tv wil kijken via mijn telefoon doe ik dat via t-mobile van mijn buurvrouw. terugkijken werkt, vreemd genoeg, prima.

Als je me kunt helpen graag!


Ha @Erik 25 Ik ben je reactie helaas een klein beetje uit het oog verloren, waarvoor mijn excuses. Ik ga er vanuit dat het probleem  nog speelt en natuurlijk kijk ik graag met je mee. 

Ik vind het echter een bijzonder probleem en ik wil nog twee dingen weten, zodat ik de juiste hulptroepen kan inschakelen. 

Kun je hier als eerste een screenshot plaatsen van de foutmelding die je krijgt? En ik vind het ook handig om te weten welke tablet de buurvrouw heeft, waar het dus wel op werkt. 

 


Hoi
dit is de melding, overigens doet haar galaxy tab 3 het ook niet

 


Je zou  eens kunnen testen of het via de website  tv.kpn.com  wel werkt,

Dan moet je wel eerst even de desktop site gebruiken, voor je inlogt zie desktopwebsite met de Chrome-browser 

Daarna naar de website tv.kpn.com


Hoi Tycha

Dank je wel voor je reactie.

Dat werkt inderdaad prima

Gr.Erik


Dat is fijn😃 

Mocht je daar ook problemen mee krijgen dan even de cookies wissen https://support.google.com/accounts/answer/32050


Nog even over de app,

Voor de juiste werking van de ITVapp is het belangrijk dat Google Chrome up-to-date is,had je dat al gecheckt in de Playstore?


Nog even over de app,

Voor de juiste werking van de ITVapp is het belangrijk dat Google Chrome up-to-date is,had je dat al gecheckt in de Playstore?

Hoi

dank je voor het meedenken.

alle apps zijn up to date en de cookies had ik al gewist.

Ik heb voor de zekerheid gecheckt, tot de update van de itv-app laatst werkte alles.

nu niet meer, als ik een programma wil zien, via de app, moet ik morgen terugkijken

gr. erik


Heel gek, het zou gewoon moeten werken, had je de mobiel ook al eens opnieuw opgestart?

Helpt dat ook niet dan voorlopig maar de website gebruiken.


Hoi

Het werkt weer

Gisteren was er een update en vandaag weer.

Daarna deed hij het weer.

🤔🤔🤔


Dat is goed nieuws:massage_tone2::relaxed:@Erik 25 


Ik krijg nu ook steeds bij mijn opnames deze melding. "fout bij het opstarten van deze video" of "kan de informatie niet laden". 


Reageer