Skip to main content

Goedenavond, bij het doen van de software update voor de Experia box V8 blijft deze telkens vastlopen op 20%. Alles al geprobeerd, stekkers eruit, reset, alle ethernet kabels losgekoppeld van de modem, maar niets werkt en hetzelfde probleem herhaalt zich steeds. Zijn er meer met dit probleem? Ik probeer tevens al 25 minuten lang telefonisch contact te krijgen met KPN, maar krijg helaas nog geen gehoor. 

Hoi welkom op het forum.

Ik denk zomaar dat je de tv ontvanger bedoelt en niet het modem?

Welke ontvanger is het? 2260,  2952 of misschien zelfs nog de 1853?

Heb je de tv ontvanger al even 30 seconden stroomloos gehad met de schakelaar achterop???


Hi, ik bedoelde inderdaad de tv ontvanger. Mijn excuses. 
 

Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en er wordt een nieuwe toegezonden. Is het mogelijk om mijn account weer te verwijderen?


Is het mogelijk om mijn account weer te verwijderen?

Hoi, @Matthijs Jansen . Het is mogelijk om je Forum registratie te verwijderen. Deze wordt dan geanonimiseerd. Berichten/reacties kunnen niet verwijderd. Daar komt bij de naam dan Anonymous te staan. Je kunt altijd weer een nieuw account registreren met je KPN ID.

Maar… het is tóch handig om aan te houden voor toekomstige vragen? Hier zijn ook KPN moderators actief; behalve hulp van mede leden kun je ook van hen hulp krijgen met dit soort zaken. Altijd handig toch?

Wil je 'm desondanks echt verwijderd hebben bevestig dit dan nog even. Dan zal een moderator dit doen. 


Nee is niet nodig. Verwijder mijn forum registratie maar.


Jammer dat je ons gaat verlaten dan 🙂 . Ik maak het voor je in orde en je kan in de toekomst altijd een berichtje posten als je vragen hebt!