Skip to main content

Op de Samsung Tablet waar al ruim 2 jaar ITV goed werkt werken ineens sinds 3 weken Ned 1, 2 en 3 live (nu kijken) goed. Alle andere kanalen krijg i kde foutmelding : fout bij het starten van de video.

Op het forum heb ik geen oplossing gevonden. Samsung Tablet opnieuw aangemeld vandaag (02-02-2020) App verwijderd opnieuw geinstalleerd. Chrome nagekeken is volledig up to date (28 januari laatste update).
Kijk terug werkt overal… alle kanalen
--»  Maar alleen NED 1,2,3 werkt live, alle anderen niet…..


Wie heeft een oplossing of andere ideen (3/4G uitzetten was hem ook niet...)
Ik wet het even niet meer, ben al uren aan het puzzelen….
Android 5.0.2.

Galaxy Tab 2

 

Frank...

Welkom @dun-doef 

 

Kijk eens in de Playstore of daar een update beschikbaar is voor System WebView ?

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/kpn-itv-app-problemen-chrome-472341/index11.html#post767647


Helaas,… Ik heb de app verwijderd de nieuwe gedownload en het probleem is er nog steeds en is nog identiek. De datum van deze app was trouwens courant nl van 21 januari 2020 die op de S2 stond. 

Dank voor het meedenken maar het probleem is nog aanwezig.


Weet zo goed ook niet waarom je deze foutmelding krijgt.

Google Chrome is up-to-date

De App opnieuw geïnstalleerd

System WebView  ook

Dan zou het gewoon moeten werken.

Je gebruikt ook gewoon de Google Chrome webbrowser?


Yezz ook dat. Is ook vreemd dat het ineens een paar weken geleden zomaar niet meer werkt behalve NED1, 2 en 3… op live kijken… Heel bijzonder

 

Frank


@dun-doef Welkom op het forum. Erg irritant dat je alleen NPO 1, 2 en 3 kunt kijken. Ook opvallend dat alles nu up-to-date is maar het nog niet werkt. Vooral Google Chrome, daarmee lees ik namelijk wel meerdere problemen die na het updaten opgelost zijn. Is er toevallig nog een ander mobiel apparaat dat getest zou kunnen worden om te kijken of het probleem daarop ook bestaat? En zou je ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken wanneer nodig. 


Ik heb hetzelfde probleem sinds de laatste update van itv

Alle apps zijn up to date

En ook ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Dit was vorig jaar opgelost door chrome opnieuw te installeren,  maar nu dus niet.

-je bent niet de enige 


@Erik 25

Op welk apparaat krijg je die foutmelding?

Welk type toestel 


Een Samsung Galaxy S7


@dun-doef Ik heb niets meer van je gehoord, hoe is de situatie op dit moment? En @Erik 25 bestaan de problemen voor jou met de iTV app nog? 


Ja die bestaan helaas nog altijd op de tablet Galaxy S2. Ik heb nog geen oplossing gevonden hiervoor.


Een Samsung Galaxy S7

Welke Android versie? 8 vermoedelijk.

Vind er soms een vreemde omzetting plaats dat deze klanten het Digitenne signaal voorgeschoteld krijgen.  Wel heel frappant dat het enkel de NPO kanalen betreft die zichtbaar zijn. Een andere mogelijkheid is dan toch een decryptie probleem.

Ja die bestaan helaas nog altijd op de tablet Galaxy S2. Ik heb nog geen oplossing gevonden hiervoor.

Android 5.2 toch? Dat is de minimale nog ondersteunde android versie, zou moeten werken. 

Ik zou bijna zeggen ga juist één of twee app versies terug. 6.5.8_ en dan meteen automatisch updaten uitzetten.

Het zou echt een uitkomst zijn als een voorgaande app versie of zelfs die daarvoor standaard beschikbaar blijven via KPN zelf. Ik heb zelf ook regelmatig bewust een oudere versie terug gezet omdat ik ellende ondervond.

Een Telfort klant ondervind met eenGalaxy  S5 Neo met Android 9 ook de nodige ellende.

Blijkbaar nog steeds een onstabiele app, 7 update's voor de itv app in korte tijd kan nooit goed zijn.


Dank voor het idee,
Gelijk geprobeerd, maar helaas hetzelfde resultaat : live NED1, 2 en 3 kijken alle andere zenders nog steeds fout bij statrten van video.

Om redelijk gek van te worden….


Ik heb sinds enkele dagen een samsung tab a 10.1 2019 van KPN

Een film bekijken via Netflix gaat niet, meestal wel geluid maar geen beeld

Net de KPN app geinstalleerd en ik kan ook alleen NPO1,2,3 zien. De rest van de zender laadt ‘ie niet. 

Kan dit aan de (nieuwe) tablet liggen? Lijkt me toch dat zo’n nieuwe tablet dit aan moet kunnen.. 


Je zou eens kunnen testen of het via de website  tv.kpn.com  wel werkt,

Dan moet je wel eerst even de desktop site gebruiken, voor je inlogt zie desktopwebsite met de Chrome-browser 

Daarna naar de website tv.kpn.com


dankjewel voor de snelle reactie. 

Via de browser gaat het wel beter. Het gaat wat traag en hapert wel zo nu en dan. Nog niet optimaal dus 

 

Het laden van een film bij Netflix lukt ook niet. Heb je hier ideeen over? 


Kijk eens hier https://help.netflix.com/nl/node/11634


Kan iemand ook testen of de App wel werkt als je de cookies eens wist in de webbrowser?

https://support.google.com/accounts/answer/32050


Dankjewel Tycha, het leek echt zo simpel te zijn als de tablet opnieuw opstarten :face_palm_tone2:  Zowel Netflix als de KPN app doen het nu goed! 

Ik kan het cookies wissen dus niet uitproberen

 


Gelukkig maar 😃

Fijn dat het is gelukt @MH83 


Met een collega op het werk Android 7 geplaats !!! Versie van 2018 🙂 (was even zoeken maar dan krijg je ook wat….) HET WERKT WEER… 

Dus iedereen met versie 5 - zet er versie 7 op, moet helaas wel handmatig…. Maar dat gaat goed en dat zijn er zelfs meer probleempjes opgelost….  

Alle meedenkekers Thnx en mooie Carnaval !


dankjewel voor de snelle reactie. 

Via de browser gaat het wel beter. Het gaat wat traag en hapert wel zo nu en dan. Nog niet optimaal dus 

 

Het laden van een film bij Netflix lukt ook niet. Heb je hier ideeen over? 


Ik heb sinds enkele dagen een samsung tab a 10.1 2021 van KPN

Een film bekijken via Netflix gaat niet, meestal wel geluid maar geen beeld

Net de KPN app geinstalleerd en ik kan ook alleen NPO1,2,3 zien. De rest van de zender laadt ‘ie niet. 

Kan dit aan de (nieuwe) tablet liggen? Lijkt me toch dat zo’n nieuwe tablet dit aan moet kunnen.. 


@EvelynMoore Welkom op het forum. 

Ik begrijp dat het niet lukt om tv te kijken via de tablet. Krijg je bij andere zenders dan NPO ook een foutmelding? 

En ik neem aan dat je dit probleem op andere apparaten niet hebt?